Zákaznická péče na sociálních sítích
![5359260-20160708-img_5302.jpg](https://naucmese.gumlet.io/users/5359260-20160708-img_5302.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=100&height=100&mode=crop)
Lucie Vurbsová
Propojuju svět marketingu se světem moderní zákaznické péče na sociálních sítích. Začalo to u psaní slohů. A přes ty jsem se dostala ke studiu mediální Více o lektorovi »
![5645000-jeshoots-com.jpg](https://naucmese.gumlet.io/5645000-jeshoots-com.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=700&height=525&mode=crop)
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Jak využít práci s komunitou na sociálních sítích ve prospěch vaší značky a vyhnout se největším chybám?
Nová média a moderní komunikační kanály přinesly úplně jiný rozměr do oblasti zákaznické péče i marketingu. Na sociálních sítích a v online diskuzích se vše děje za přítomnosti dalšího publika a nároky na kvalitu firemní komunikace rostou spolu s možností zákazníků rychle porovnávat zkušenosti a dělit se o svůj názor napříč online komunitou.
Sociální sítě už dávno nejsou jen o vymazleném obsahu a kreativních kampaních, ale také o práci s fanoušky a zákazníky, ze kterých vám ne všichni opravdu fandí… Ti, kterým stojí vaše firma za poskytnutí zpětné vazby, se mohou stát jejími nejcennějšími zákazníky a Word of Mouth má v mnoha ohledech vyšší dopad než klasická reklama.
Věděli jste, že podle Harward Business Review přináší nárust zákaznických retencí o 5% následné zvýšení profitu o 25 až 80%, ale i přesto je globálně do zákaznického servisu investováno jen 9 bilionů dolarů oproti 500 bilionům dolarů, které jsou investovány do marketingu? A právě péče o zákazníky na sociálních sítích je novým a velmi efektivním nástrojem marketingu.
Na kurzu vám pomůžu vyvarovat se častým chybám, které stojí vaší firmu peníze a prozradím jak využívat práci s komunitou vaší značky, tedy Community Management, ve váš prospěch. Uvidíte, že ne vždy musí přijít na řadu složité procesy - i malé změny mohou zásadně přispět k tomu, aby lidé měli pocit, že se o jejich zkušenost, ať už pozitivní nebo negativní, opravdu zajímáte. V průběhu kurzu vám budu vše ukazovat na příkladech z praxe a budete mít možnost zapojit i vlastní zkušenosti.
Co vám na kurzu prozradím?
- Jak změnit zákaznický servis na sociálních sítích v pozitivní marketing.
- Proč nevnímat příspěvky haterů jako problém, ale jako příležitost.
- Proč být aktivní všude, kde jsou aktivní vaši zákazníci – na sociálních sítích, diskuzních fórech, portálech s recenzemi.
- Proč ignorace není řešením.
- Co nikdy nefunguje a měli byste se tomu obloukem vyhnout.
- Co naopak funguje a měli byste to začít dělat.
- Jaký je rozdíl mezi social media managerem a community managerem?
- Může to fungovat 2v1 a jak?
- Jak provázat sociální sítě s ostatními komunikačními kanály napříč firmou – brand, marketing, product, sales, customer care, externisti?
- Tonalita / Hlas společnosti
- Korporace vs Malé firmy - nástroje na usnadnění práce
Větší část kurzu se soustředí na práci s negativním feedbackem a práci s nespokojeným zákazníkem. Bude také prostor pro diskuzi a sdílení zkušeností, pokud to prostor umožní, budu se vám věnovat v případě potřeby i po skončení vymezeného času.
Nevyhovuje vám termín? Napiště si o jiný! :)
TĚŠÍM SE,
Lucka
Další zajímavé kurzy
![1n9beoyq2j2dpd1-img-20200201-102503.jpeg](https://naucmese.gumlet.io/1n9beoyq2j2dpd1-img-20200201-102503.jpeg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
![4xkeqdq47yc-hnck7801.jpg](https://naucmese.gumlet.io/4xkeqdq47yc-hnck7801.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Úvod do copywritingu ve 12 krocích
![7e6c9tmb08d-ilustracni-obrazek-03.jpg](https://naucmese.gumlet.io/7e6c9tmb08d-ilustracni-obrazek-03.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Základy Photoshopu - mírně pokročilý
Praha ,
![1g2t39070ytg6ch-94143821-2616883808594501-3948251632919117824-n.jpg](https://naucmese.gumlet.io/1g2t39070ytg6ch-94143821-2616883808594501-3948251632919117824-n.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Bezkontaktní kickbox v parku
Praha ,
![1qbi1xwbxnfvi20-depositphotos-76632941-s.jpeg](https://naucmese.gumlet.io/1qbi1xwbxnfvi20-depositphotos-76632941-s.jpeg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Angličtina drilem
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
![79n4pwtb8q1hfxx-fyzicke-zlato-stribro-investice-golden-gate-kristyna-makova-dobra-rada-nad-zlato-online-01.jpeg](https://naucmese.gumlet.io/79n4pwtb8q1hfxx-fyzicke-zlato-stribro-investice-golden-gate-kristyna-makova-dobra-rada-nad-zlato-online-01.jpeg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Zlato a stříbro – investiční fyzické kovy pro začátečníky
Webinář - online ,
![20150617-134053-p3230053.jpg](https://naucmese.gumlet.io/20150617-134053-p3230053.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
![23psnsepky5mze6-web.jpeg](https://naucmese.gumlet.io/23psnsepky5mze6-web.jpeg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
![73d6cz86s46dq7g-img-7142.jpeg](https://naucmese.gumlet.io/73d6cz86s46dq7g-img-7142.jpeg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
![3jrxtd8hqu7-41lahjd90uy-silhouette-1082129-1280.jpg](https://naucmese.gumlet.io/3jrxtd8hqu7-41lahjd90uy-silhouette-1082129-1280.jpg?format=auto&compress=true&quality=100&width=110&height=110&mode=crop)
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Vřele kurz doporučuji pro ty, kteří se chtějí dozvědět více jak rozvíjet zákaznickou péči na soc. sítích.
Dobře strukturovaný kurz nabitý informacemi. Začátečník v oboru se na kurzu dozví všechno, co potřebuje vědět. Ale i člověk, který se už zákaznické péči věnuje, si z kurzu určitě odnese pár tipů na zlepšení.
Kurz splnil moje očekávání. Dozvěděl jsem se co jsem potřeboval. Doporučuji kurz i lektorku.
Zajímavý, pěkně strukturovaný kurz na komunikaci s komunitou na Facebooku zejména v nepříjemných situacích a je dobrým náhledem do problematiky komunikace firmy na sociálních sítích. Téma by si zasluhovalo více času, ale s ohledem na cenu naprosto adekvátní. Budu se tedy spíš těšit na další navazující kurzy. Alespoň toho nebude najednou tolik :)
Kurz byl inspirující, přínosný a nabíjející. Přínosem byly ukázky z praxe.
Kurz byl zajímavý jak po obsahové stránce tak i po stránce přednesu. Byl plný užitečných informací, které lze snadno aplikovat a které přinesou úspěch. Už jsem některé z rad vyzkoušela na našem firemním účtu a ohlas byl velmi pozitivní - z negativní reakce se nám podařilo zákaznici obrátit na naši stranu. Po dlouhé době to, pro moji osobu, byl neuvěřitelně přínosný kurz, ze kterého jsem odcházela s pocitem, že tady mě opravdu něco naučili a řekli informace opravdu z praxe.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: