Zákaznická péče na sociálních sítích
Lucie Vurbsová
Propojuju svět marketingu se světem moderní zákaznické péče na sociálních sítích. Začalo to u psaní slohů. A přes ty jsem se dostala ke studiu mediální Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Jak využít práci s komunitou na sociálních sítích ve prospěch vaší značky a vyhnout se největším chybám?
Nová média a moderní komunikační kanály přinesly úplně jiný rozměr do oblasti zákaznické péče i marketingu. Na sociálních sítích a v online diskuzích se vše děje za přítomnosti dalšího publika a nároky na kvalitu firemní komunikace rostou spolu s možností zákazníků rychle porovnávat zkušenosti a dělit se o svůj názor napříč online komunitou.
Sociální sítě už dávno nejsou jen o vymazleném obsahu a kreativních kampaních, ale také o práci s fanoušky a zákazníky, ze kterých vám ne všichni opravdu fandí… Ti, kterým stojí vaše firma za poskytnutí zpětné vazby, se mohou stát jejími nejcennějšími zákazníky a Word of Mouth má v mnoha ohledech vyšší dopad než klasická reklama.
Věděli jste, že podle Harward Business Review přináší nárust zákaznických retencí o 5% následné zvýšení profitu o 25 až 80%, ale i přesto je globálně do zákaznického servisu investováno jen 9 bilionů dolarů oproti 500 bilionům dolarů, které jsou investovány do marketingu? A právě péče o zákazníky na sociálních sítích je novým a velmi efektivním nástrojem marketingu.
Na kurzu vám pomůžu vyvarovat se častým chybám, které stojí vaší firmu peníze a prozradím jak využívat práci s komunitou vaší značky, tedy Community Management, ve váš prospěch. Uvidíte, že ne vždy musí přijít na řadu složité procesy - i malé změny mohou zásadně přispět k tomu, aby lidé měli pocit, že se o jejich zkušenost, ať už pozitivní nebo negativní, opravdu zajímáte. V průběhu kurzu vám budu vše ukazovat na příkladech z praxe a budete mít možnost zapojit i vlastní zkušenosti.
Co vám na kurzu prozradím?
- Jak změnit zákaznický servis na sociálních sítích v pozitivní marketing.
- Proč nevnímat příspěvky haterů jako problém, ale jako příležitost.
- Proč být aktivní všude, kde jsou aktivní vaši zákazníci – na sociálních sítích, diskuzních fórech, portálech s recenzemi.
- Proč ignorace není řešením.
- Co nikdy nefunguje a měli byste se tomu obloukem vyhnout.
- Co naopak funguje a měli byste to začít dělat.
- Jaký je rozdíl mezi social media managerem a community managerem?
- Může to fungovat 2v1 a jak?
- Jak provázat sociální sítě s ostatními komunikačními kanály napříč firmou – brand, marketing, product, sales, customer care, externisti?
- Tonalita / Hlas společnosti
- Korporace vs Malé firmy - nástroje na usnadnění práce
Větší část kurzu se soustředí na práci s negativním feedbackem a práci s nespokojeným zákazníkem. Bude také prostor pro diskuzi a sdílení zkušeností, pokud to prostor umožní, budu se vám věnovat v případě potřeby i po skončení vymezeného času.
Nevyhovuje vám termín? Napiště si o jiný! :)
TĚŠÍM SE,
Lucka
Další zajímavé kurzy
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Úvod do copywritingu ve 12 krocích
První krůčky na slackline
Praha ,
Zbav se ostychu - vědomá práce s emocemi
Praha ,
Feldenkraisova metoda pro začátečníky
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Upeč třeba chleba
Praha ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Vřele kurz doporučuji pro ty, kteří se chtějí dozvědět více jak rozvíjet zákaznickou péči na soc. sítích.
Dobře strukturovaný kurz nabitý informacemi. Začátečník v oboru se na kurzu dozví všechno, co potřebuje vědět. Ale i člověk, který se už zákaznické péči věnuje, si z kurzu určitě odnese pár tipů na zlepšení.
Kurz splnil moje očekávání. Dozvěděl jsem se co jsem potřeboval. Doporučuji kurz i lektorku.
Zajímavý, pěkně strukturovaný kurz na komunikaci s komunitou na Facebooku zejména v nepříjemných situacích a je dobrým náhledem do problematiky komunikace firmy na sociálních sítích. Téma by si zasluhovalo více času, ale s ohledem na cenu naprosto adekvátní. Budu se tedy spíš těšit na další navazující kurzy. Alespoň toho nebude najednou tolik :)
Kurz byl inspirující, přínosný a nabíjející. Přínosem byly ukázky z praxe.
Kurz byl zajímavý jak po obsahové stránce tak i po stránce přednesu. Byl plný užitečných informací, které lze snadno aplikovat a které přinesou úspěch. Už jsem některé z rad vyzkoušela na našem firemním účtu a ohlas byl velmi pozitivní - z negativní reakce se nám podařilo zákaznici obrátit na naši stranu. Po dlouhé době to, pro moji osobu, byl neuvěřitelně přínosný kurz, ze kterého jsem odcházela s pocitem, že tady mě opravdu něco naučili a řekli informace opravdu z praxe.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: