Lucie Vurbsová
Na Naučmese od 28. 10. 2014, vedl/a kurzy pro 9 účastníků. Navštívil/a 3 kurzy.
Propojuju svět marketingu se světem moderní zákaznické péče na sociálních sítích.
Začalo to u psaní slohů. A přes ty jsem se dostala ke studiu mediální komunikace . Chvilku to vypadalo, že můj obor bude novinařina, nakonec ale příběhy vkládám do marketingové komunikace a contentových kampaní.
Ale ještě než jsem dostala vysněnou nabídku pracovat v oddělení marketingu, strávila jsem více jak rok povídáním si se zákazníky, kteří do firmy volali, aby vyřešili nějaký problém. Každému marketérovi, ať už se věnuje online nebo offline komunikaci, bych tuhle zkušenost mohla jen doporučit, protože díky ní opravdu vím, co znamená zákaznická zkušenost a jak moc je důležité pečovat o ty, kteří již s vaší firmou nějakou tu zkušenost mají - ať už dobrou či špatnou. Nějaký ten pátek poté, co jsem ve stejné firmě nezvedala telefony, ale mimo jiné zákazníkům odepisovala na Facebookové stránce firmy, kde se to neobejde bez širokého publika, se mi tato zkušenost opravdu vyplatila.
Ne každý má možnost vyzkoušet si křeslo na zákaznické lince. Ale že zákaznická zkušenost je nový marketing, to už jste možná slyšeli a možná v to i věříte. Podělím se o své zkušenosti a prozradím vám, co od vás zákazníci čekají, když vám nebo o vás píší na sociální sítě a různá diskuzní fóra, jak naplnit jejich očekávání a zároveň získat plusové body pro vaši firmu.
Lucie
Již uskutečněné kurzy:
Co říkají účastníci kurzů:
-
Petra
Lektorka byla příjemná, věděla o čem hovoří, problematice rozuměla. Pro každého měla připravené vytištěné materiály.
-
Lucie Bednářová
Lektorka problematice rozumí. Ví, o čem mluví, uvádí zajímavé příklady z praxe a hezky se poslouchá.
-
Milan Pravenec
Zkušená, příjemná, navodila příjemnou neformální atmosféru, ukázala velké zaujetí a nadšení pro téma školení. Připravila detailní podklady, které nám nám hned rozdala. Někdy trochu rychlá, ukázala hodně praktických příkladů, ví co dělá a umí to předat účastníkům kurzu.
-
Jan
Lucie je přátelská, zkušená v oblasti krizové komunikace na Facebooku, podala problematiku srozumitelně a s příklady, jak věci dělat i čemu se vyhnout.
-
Barbara Čurdová
Lucka je moc milá, věřím, že kdybychom měly čas, byly bychom tam ještě min. dvě hodiny.
-
Monika Vlčková
Velmi sympatická slečna, který ví, o čem mluví. Ač mladá, tak v tomto oboru velmi zkušená. Velmi příjemná s příjemným mluveným projevem, který byl jistý, srozumitelný a příjemný.