Strategie obsahového marketingu

11kvfjgs8sb-sidebar.jpg

Daniel Nytra

Jsem specialista online marketingu, zakladatel projektů SimpleShop a DreamROI, lektor, podnikatel a konzultant. Dopodrobna se věnuji návrhům marketingových Více o lektorovi »

8xc6wqaltxc-700x525-content-webinar.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Komu je webinář určen

  • majitelé e-shopů
  • malí a střední podnikatelé
  • markeťáci, kteří se chtějí rozvíjet
  • vedoucí online projektů
  • neziskové organizace
  • OSVČ, lidé na volné noze
  • Webinář je určen pro začátečníky i středně pokročilé.

Webinář není zaměřen na kreativní tvorbu grafiky a obsahu (copywriting).


Co se na webináři naučíte

Pochopíte dlouhodobou strategii obsahového marketingu a ihned ji můžete začít používat pro váš vlastní projekt. 

Naučíte se propojit komunikační kanály (včetně reklam) do jednoho fungujícího celku. 

Díky vysvětleným souvislostem začnete o on-line marketingu uvažovat jinak.


Proč efektivní propojení

Reklama, webové stránky a další aktivity vaší firmy nejsou nic jiného, než komunikace. Komunikace ke stávajícím nebo potencionálním klientům.

Pokud tuto komunikaci správně podchytíte, stane se efektivní jak PPC kampaň, tak Facebook reklama nebo emailový marketing.

Důležité je správné poskládání kroků ve vaši strategii online marketingu. 

Každý obor je samozřejmě jiný a tvoří se rozdílný obsah. Tato strategie dlouhodobého marketingu se dokáže přizpůsobit na míru téměř každému oboru.


Proč je důležitá správná komunikace

Určitě chápete, že text na webových stránkách pro programátory by měl vypadat jinak, než pro maminky s novorozeňaty. 

Programátoři a technici milují srovnání, odrážky, rychlé řešení problémů. Maminky se rádi začtou nad delšími texty a řeší úplně jiné problémy.

Programátory najdete na internetu jinde než maminky. Programátoři preferují jiné komunikační kanály, než maminky… atd.

Správná komunikace by měla být v každém kroku naplánované marketingové strategie.

Vědět s kým komunikuje váš web, kde takového člověka najdu a jaké kroky mám udělat, aby nakonec koupil. To je součástí strategie.

Naučte se v tomto webináři strategii dlouhodobého marketingu, která efektivně kombinuje nejen komunikační kanály, ale i obsah samotné komunikace.

Obsah

  1. Jak chápat návštěvníky webových stránek
  2. Vysvětlení strategie obsahového marketingu
  3. Zapojení Facebooku do strategie
  4. Zapojení PPC kampaní do strategie
  5. Zapojení e-mailového marketingu do strategie
  6. Komunikace
  7. Personalizace

..navíc

  • Záznam z webináře, který si můžete kdykoliv pustit
  • Akční list bodů, které udělat ve vašem projektu
  • DreamROI nástroj na měsíc zdarma (v hodnotě 150,- Kč)
  • Čas na dotazy skrz online chat

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.