Storytelling jako prodejní nástroj pro introverty

20150902-114044-sknihou.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Příběhování alias Storytelling je nejpřirozenější formou komunikace. Jeho původ najdeme už u starých indiánských kmenů, kteří si jednoduše vyprávěli příběhy. Snaha otevřít se je některým lidem z hlediska osobnosti méně či více dostupná. Každý tlak na vyjádření se však vyvolává protitlak a vzniká buď umělý způsob sebevyjádření, a nebo pocit, že neumíme komunikovat. Jestli jsme introverti nebo ne, pojďme se chytit toho, co je autentické a využijme to jako techniku nabídky a prodeje. Výstupem bude video, které si sami uděláte. Video vás, vaší firmy nebo produktu/služby, které nabízíte. Chytré telefony do kapsy:)

Jak kurz storytellingu můžete využít?

  • Při profesní prezentaci u zaměstnavatele. Personalisté a manažeři jsou unavení z tradičních forem tabulkových životopisů a standartního motiváku. Buďte osobití, přidejte své video se storytellingem.
  • Pro váš web. Mějte sami sebe na úvodní stránce a řekněte stručně a osobně, co nabízíte.
  • Pro váš blog. Blogování začíná u vás.
  • Pro prezentaci šéfům k žádosti o povýšení.
  • Příběh vaší firmy. Pustit to můžete na velkých akcích, konferencích, výstavách.
  • Svojí lásce.
  • Rodině. Jestli jste černá ovce nebo introvert, na rodinné oslavě zazáříte. Taky. Kolegům v práci. Na narozeninách ředitele marketingu. Chytne se to.
  • Spustíte lavinovou reakci. Připravte se na to, že lidé se rádi baví. Vy můžete začít.
  • Výstup může být součást profilu LinkedIn, Facebook, osobního Youtube kanálu.

Osnova kurzu:

  1. Proč jsou introverti pro trh ti nejzajímavější?
  2. Rysy marketingu 21. století
  3. Vigvam a komunita
  4. Storyteling jako prodejní technika
  5. Asociační technika
  6. Využití sdílených kruhů
  7. Storytelling naživo
  8. Možnosti dokumentace příběhu
  9. Storyteling na sociálních sítích
  10. Živé hry. Ochutnávka autenticity.


Proto při příběhování - storytellingu můžeme využít přirozeně vyvěrajícího příběhu. Můžeme ho protáhnout, zkrátit, podle pocitu a situace. Můžeme ho vystínit v barvách, přiřadit zkušenosti a vyzdvihnout situace, které druhého mohou zaujmout. Můžeme se stát pochopitelnými. Protože říběhy tvoří nejkrásnější obsah.

Prodejní schéma je čím dál více podrobováno neochotou zákazníků vnímat nátlak. Marketing se tak dostává k civilizačnímu prověření, kam až jsme ochotni dojít v rolích zákazníků i prodejců.

Budeme si ukazovat a zkoušet různé formy a verze příběhování.

Doprovodné fotky

  • 20150902-114044-storytelling2.jpg
  • 20150902-114044-storytelling.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.