PPC reklama prakticky

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

9n3w8ccgnqo-ppc-prakticky.png

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

Termín je upraven na míru klientovi. Cena je za školení, tedy nezávisí na počtu posluchačů.

KOMU JE KURZ URČEN, DOPORUČENÉ VSTUPNÍ ZNALOSTI 

Kurz je určen marketérům nebo majitelům firmy, kteří se chtějí aktivně pustit do propagace svých produktů nebo služeb.

Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.

 

CÍL KURZU A PŘEDPOKLÁDANÉ ZNALOSTI 

Školení nepředpokládá žádné znalosti a je ideálním vstupním školení do světa online marketingu. Ukážeme si propagaci ve vyhledávačích ve formě textové reklamy a navážeme bannerovou reklamou v obsahové síti. Na konci školení budete schopni si postavit vlastní reklamní kampaně a umět je optimalizovat s ohledem na přínos a chování účastníků na webu.

 


NÁPLŇ KURZU

Kurz je založen na praktických příkladech a je možné vycházet přímo z reálií účastníků. Formou workshopu se tak přeneseme od teoretických pojmů k reálné praxi a tvorbě vlastních kampaní. Všechny postupy a metody je možné si ihned zkoušet ve vlastním reklamním účtu. Hlavní náplň kurzu:

Základní informace o PPC 

  • základní terminologie a možné formy propagace
  • možnosti cílení PPC reklamy
  • silné a slabé stránky PPC reklamy
  • návrh struktury reklamního účtu

PPC reklama ve vyhledávání

  • návrh klíčových a vylučujících slov 
  • návrh textových reklam 
  • určení optimální ceny prokliku
  • rozložení reklam do sestav a skupin
  • tipy pro psaní textových reklam
  • optimalizace rozšíření textových reklam
  • základy práce v systému Seznam SKLIK a Google AdWords

PPC reklama v obsahu

  • princip a vhodná témata pro obsahové kampaně
  • tipy pro tvorbu bannerů
  • optimalizace bannerové reklamy
  • cílení obsahových reklam

Optimalizace a vyhodnocování reklamy

  • kopírování reklam mezi systémy AdWords s Sklik
  • kvalitativní ukazatele reklamy
  • vyhodnocení chování placené návštěvnosti na webu
  • optimalizace PPC reklamy

a mnoho dalších, souvisejících,  témat, včetně odpovědí na vaše dotazy.

Pokud je chuť, můžeme na tato a další témata pokračovat i po skončení kurzu, případně pokračovat v nedaleké hospůdce.


BONUS PRO ÚČASTNÍKY ŠKOLENÍ

Jako bonus dostanou všichni účastníci elektronickou brožuru shrnující základní návody a informace pro optimální návrh PPC kampaní. Díky tomu si můžete kdykoliv osvěžit nabité znalosti a uplatnit je pro optimalizaci PPC kampaní. Součástí brožury jsou i odkazy na vhodné zdroje dalších informací o PPC reklamě a zdroje popisující další typová řešení pro obvyklé činnosti.

Součástí školení je i následná podpora emailem (14 dní). Přestože je školení postaveno na ukázkách práce, mnoho otázek se vyrojí až při denním používání. Rádi vám s nimi pomůžeme abyste své znalosti lehce přenesli do praxe.

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 6b2j3vu1jo4-ucet-sklik.png
  • 75k7elo2bsm-adwords.png
  • 8ewixfddqhh-pasted-image-7-10-2017-11-48.png
  • 43ewoultiyz-velka-ucebna.jpg
  • 54ock9uqwpj-recepce-detail.jpg
  • 7j5rbeg1nyj-ucet-sklik.png
  • 7st6psbef5p-adwords.png
  • 3gct5hahxgs-pasted-image-7-10-2017-11-48.png
  • 58770zhtjy2-velka-ucebna.jpg
  • 939wvdoavfa-recepce-detail.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.