Google Tag Manager prakticky

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

9a3txofjk2s-gtm.png
Rytířská 399/24, Praha 1, hned u Metra Můstek, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

Termín je upraven na míru klientovi. Cena je dána za školení, tedy cena nezávisí na počtu posluchačů. Možné školit přímo u klienta.

Poznámka k termínu

Termín je upraven na míru klientovi. Cena je dána za školení, tedy cena nezávisí na počtu posluchačů.

Google Tag Manager je výtečným nástrojem pro marketéry a webmastery. Dává možnost získat detailní data o chování návštěvníků na stránkách a přitom není nutné umět programovat nebo zdlouhavě řešit nastavení s dodavatelem. Na kurzu si ukážeme jak Google Tag Manager nastavit, nainstalovat a efektivně použít pro měření dat, která přeneseme do Google Analytics.

 

KOMU JE ŠKOLENÍ URČENO

Školení je určeno hlavně marketérům a každému, kdo má zájem umět detailně měřit chování návštěvníků stránek a e-shopů. 

 

CÍL ŠKOLENÍ

Cílem je naučit se pracovat s nástrojem Google Tag Manager, porozumět mu a samostatně vytvářet vlastní měření. Pro absolvování stačí zájem a dobrá nálada, nudit se určitě nebudete. Kromě krátkého teoretického úvodu je celý kurz prakticky laděný a probíhá přímo v aplikaci Google Tag Manager.

 

OSNOVA ŠKOLENÍ

Přestože osnova kurzu je dána, pokud je zájem, ukazuji vše přímo na datech a reáliích posluchačů, aby přínos byl maximální.

Hlavní témata, která se budou probírat:

  • Účet Google Tag Manager a nastavení přístupových práv
  • Správná instalace Google Tag Manageru do stránek
  • Jak do GTM umisťovat již definovaná měření
  • Jak v GTM vytvářet vlastní měření
  • Jak zapisovat data do Google Analytics
  • Jak měřit události na stránkách (typicky klikání, stahování souborů nebo odchod na jiný web)
  • Jak testovat měření a vyvarovat se nejčastějším chybám

Pokud je zájem, po školení se odebereme do blízké hospůdky a budeme pokračovat i na další témata :)

 

OBČERSTVENÍ

Po dobu školení je zajištěno občerstvení zdarma.

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 5g3r6lqonet-velka-ucebna.jpg
  • 9f30xgsvecv-recepce-spolecne-prostory.jpg
  • 5jjeezpwvky-spravce-znacek-google.png
  • 2c84fhkw5ns-google.png

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.