Obsah na jedničku: Jak psát blog pro váš web
Monika Barešová
Jsem holka na text - vzděláním i náturou psavec, redaktorka, copywriterka. Nejraději píšu firemní blogy, články do časopisů a e-booky... zkrátka kopu za lepší Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 14 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Začněte nebo restartujte internetový magazín s rozmyslem - aby bavil čtenáře a vyhledávače a podporoval prodej. Kurz plný příkladů je vhodný pro všechny, kteří
- mají na starosti obsahový marketing,
- jsou majitelé menšího eshopu,
- si nejsou v psaní článku vůbec jistí,
- chtějí zamakat na SEO i brandu svého eshopu,
- se živí copywritingem a chtějí dostat do rukou magazínovou magii,
- tápou, jak blogem bavit lidi/vyhledávače a přitom prodávat... bez malování vzdušných zámků.
TÉMATA KURZU
Proč psát firemní blog pro e-shop nebo prezentační web
Povíme si, jak texty na blogu pomohou vašemu webu a prodejům. Také si posvítíme na motivaci - proč vlastně chcete blog? "Protože ho mají všichni" je jízdenka k vyhoření. Třeba je pro vás užitečnější Facebook, Twitter nebo Instagram.
Jak začít psát blog
Ukážeme si, jak vybrat dobrá témata pro vaši cílovou skupinu a jak si vytvořit redakční plán. Upřesníme si, co psát, jak často a hlavně - kdo to bude psát. Vy, nebo externí placení autoři? Jak takové najít, vybrat a zadat jim práci?
Obsah aneb píšeme e-shopový blog
Ukážeme si kostry článků, které jednoduše použijete rovnou na firemní blog. Povíme si a natrénujeme, jak má blogpost vypadat a co v něm nesmí chybět, dále také kde brát fotky a jak psát titulky (tomu se více věnujeme v kurzu Láska na první klik: Jak napsat článek a titulek).
Šíření a měření
Kde se pochlubit novým článkem na blogu? Kdy je blog úspěšný, jak měřit výsledky a co z nich vyvodit?
Inspirace
Komu se firemní blog vážně povedl? Koukneme na příklady, které táhnou.
Co potřebujete
- laptop/blok s tužkou na poznámky
- ideálně vlastní projekt, nad kterým budete přemýšlet v průběhu kurzu
Volitelně
- konkrétní otázky k obsahovému marketingu - co vím, ráda odpovím
- dobrá nálada a nadšení - dodávám v průběhu kurzu :)
spousta užitečných rad a informací. I když se o vedení blogu a webu vůbec delší dobu zajímám, tak jsem se dozvěděla pár dobrých vychytávek. Zajímavé byly také postřehy ostatních účastníků, kteří v oboru pracují.
Skvělý kurz - spousta nových informací, záživně podaných (včetně ukázek). Hromada rad a tipů, praktické využití... a přitom nenuceně, včetně prezentace negativ, které psaní firemního blogu může přinést.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: