Konkurenceschopnost pro copywritery
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Budí vás poslední rok ze sna představa, že budete nahrazeni umělou inteligencí? Co si budeme povídat, tahle obava je docela na místě. Zejména u klientů, kteří si nedokážou plně představit přidanou hodnotu, kterou oproti AI můžete mít.
Naučím vás, jak ke svojí službě přidat něco, co umělá inteligence zatím doručit nemůže – strategii. Projdeme společně obsahový marketing skrz na skrz a ukážeme si, kde v něm vidět unikátní příležitosti. A také jak tyto příležitosti prezentovat klientovi / šéfovi jako něco, na čem se vyplatí, abyste pracovali vy sami. S AI jako pomocníkem.
Kromě klasických pouček se zaměříme i na to, jak se vymezit ve firemní struktuře. Kde se ptát po informacích a jak lépe chápat byznys, pro nějž pracujete. Abyste mohli dodávat výstupy s větší hodnotou, kterou kolegové ocení.
Hodinový mastermind
Kurz zakončíme 60 minutami skupinové konzultace vašich vlastních projektů. Budete mít možnost sdílet své zkušenosti s dalšími účastníky kurzu. Probereme společně také nápady, které se vám urodily v hlavě během školení a určíme si priority, na čem začít zítra pracovat.
Pro koho je školení určeno
- Pro freelance i interní copywritery a správce obsahu
- Pro správce sociálních sítí
- Pro online marketingové specialisty
Co si ze školení odnesete
- Komplexní pochopení obsahového marketingu se zaměřením na konverze
- Návod na postup tvorby efektivního obsahového plánu
- Tipy, jak prezentovat svoji přidanou hodnotu klientovi / vedení
V ceně školení je zahrnuto
- Prezentace ze školení
- Pracovní listy
- Drobné občerstvení po dobu školení
Další zajímavé kurzy
Intensive English
Ostrava ,
Individuální konzultace na téma 4 x P - pohyb, potrava, prevence, potažmo pár kilogramů pryč
Praha ,
Sklik od začátku
Praha ,
Háčkování hraček pro začátečníky
Webinář - online ,
Laskavá péče o sebe, rovnováha a harmonizace meridiánu
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: