Jak zvládnout agresora
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Každému z nás se stává, že narazí na člověka v ráži, na někoho, kdo se zlobí, vzteká se a slovně útočí na své okolí. Pro toho, kdo pracuje s lidmi, kdo jedná s klienty či zákazníky, to může být dokonce denní chleba. Jsou to obvykle situace plné stresu, negativních emocí, které jen málokdy vyústí v kvalitní řešení pro všechny zúčastněné. Pojďme se naučit, jak tyto situace zvládnout inteligentně, s grácií a v dobré pohodě. Žádné triky a fígle, prostě postupy založené na poznatcích moderní psychologie.
V kurzu si povíme něco o původu a druzích agrese, čímž si vytvoříme základ pro pochopení mechanismů, které se v interakci s agresorem uplatňují. Osvětlíme si základní typy reakcí na útok. Pak přejdeme k tomu, jak můžeme vzniku agresivního chování u svého protějšku předcházet.
Následně se naučíme, jak je vhodné reagovat, pokud k agresivnímu chování přece jen dojde, a to včetně praktických informací k vlastní sebeobraně.
Na závěr se budeme věnovat tomu, jak po se po takové události postarat sami o sebe, abychom si stres a případné šrámy na duši nenesli s sebou dál.
Teorii ověříme na několika videoukázkách a vše prakticky natrénujeme v modelových cvičeních. To vše pod vedením dvou psycholožek a zkušených lektorek, které tyto dovednosti jednání s agresivními jedinci učily pracovníky profesí vyžadujících zvládnutí obzvláště náročné klientely. Jedna z psycholožek má navíc mnohaletý výcvik v sebeobraně.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: