Jak začít s online marketingem v malé firmě
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Přemýšlíte nad tím, zda je online marketing vhodný pro vaši firmu, ale zároveň máte strach z velkých výdajů, nebo že nebude dobře fungovat? Na vašem projektu vám prakticky ukážu, na základě čeho se správně rozhodnout a jak s online marketingem začít.
Kurz je vedený formou individuální konzultace nad vaším projektem.
V online marketingu se pohybuji už 5 let. Zkušenosti jsem postupně sbírala ve start-upu a poté v menším e-shopu jako in-house markeťák. Netoužila jsem ale stát se specialistou, protože mě bavilo vzdělávat se napříč online marketingovými specializacemi - jsem absolventem Digisemestru. Poté jsem přešla do webové agentury, kde jsem nakoukla pod pokličku také analýzám webů a jejich návrhům po obsahové stránce. Nyní působím jako projektový manažer v onlinové agentuře.
Nejvíce mě baví využívat a dál předávat nabyté znalosti z jednotlivých oblastí a přemýšlet tak nad marketingem klientů z nejrůznějších oborů komplexně a z nadhledu. Ráda pracuji s malými firmami, které s online marketingem začínají a chtějí se v něm dále vzdělávat.
Více o mně a jak k online marketingu přistupuji najdete na mém webu.
Kdy se vám kurz bude hodit:
- Když jste živnostník, majitel či zaměstnanec firmy a zatím nemáte s online marketingem dostatek zkušeností, ale věříte, že by posunul váš business dál.
- Když nevíte, jak s online marketingem začít, ale nemáte dostatek financí, abyste mohli spolupracovat s agenturou.
- Pokud byste se o online marketing chtěli starat sami, ale nevíte, jak se v této oblasti vzdělávat a jak konzistentně při jeho zavádění postupovat.
Co se na kurzu dozvíte:
- Jak se naučit nad svým businessem přemýšlet z pohledu online marketingu, proč je důležité definovat misi a vizi vašeho projektu a dobře znát vaši cílovou skupinu i konkurenci.
- Seznámím vás s nejvyužívanější online marketingovými kanály.
- Pomůžu vám zjistit, které marketingové kanály jsou pro vás nejvhodnější a zároveň efektivní, i když třeba nemáte možnost do marketingu investovat velké částky.
- Jaké základní znalosti online marketingu byste měli mít, abyste mohli efektivně spolupracovat s externími dodavateli.
- Jak se průběžně vzdělávat, aniž byste museli pravidelně navštěvovat drahá školení.
- Jaké činnosti zvládnete po zaučení sami a když už je vhodné zaměstnat marketingového specialistu, nebo spolupracovat s freelancerem či agenturou.
- Co by měl umět člověk, který by se vám staral o marketing, jak ho správně vybrat.
- Odpovědi na vaše dotazy, které mi zašlete předem, nebo vás napadnou během našeho setkání.
Co si vzít s sebou:
Pokud budete chtít probírat například konkrétní nastavení reklam, nebo si vyzkoušet, jak založit reklamní účty, doporučuji si vzít s sebou notebook.
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Mindfulness – zažívej, poznávej, proměňuj
Praha ,
ART diagnostika jako cesta k hlubšímu sebepoznání
Ostrava ,
Cesta SNP - ako prejsť 750 kilometrov peši cez Slovensko
Webinář - online ,
Ekologické investování pro začátečníky
Brno ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Vánoční zpívání: Rybovka pro ženské hlasy
Praha ,
Kváskový chléb poctivě a s láskou
Ostrava ,
Dětská jóga VI - hrátky pro dětské nožky
Webinář - online ,
Kurz byl individuální a tedy to bylo hlavně na mě si připravit otázky a témata, která chci probrat.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: