Jak začít s online marketingem v malé firmě

7zvo22qf2u7-skoleni-2.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Přemýšlíte nad tím, zda je online marketing vhodný pro vaši firmu, ale zároveň máte strach z velkých výdajů, nebo že nebude dobře fungovat? Na vašem projektu vám prakticky ukážu, na základě čeho se správně rozhodnout a jak s online marketingem začít.

Kurz je vedený formou individuální konzultace nad vaším projektem.

V online marketingu se pohybuji už 5 let. Zkušenosti jsem postupně sbírala ve start-upu a poté v menším e-shopu jako in-house markeťák. Netoužila jsem ale stát se specialistou, protože mě bavilo vzdělávat se napříč online marketingovými specializacemi - jsem absolventem Digisemestru. Poté jsem přešla do webové agentury, kde jsem nakoukla pod pokličku také analýzám webů a jejich návrhům po obsahové stránce. Nyní působím jako projektový manažer v onlinové agentuře.

Nejvíce mě baví využívat a dál předávat nabyté znalosti z jednotlivých oblastí a přemýšlet tak nad marketingem klientů z nejrůznějších oborů komplexně a z nadhledu. Ráda pracuji s malými firmami, které s online marketingem začínají a chtějí se v něm dále vzdělávat.

Více o mně a jak k online marketingu přistupuji najdete na mém webu.

Kdy se vám kurz bude hodit:

  • Když jste živnostník, majitel či zaměstnanec firmy a zatím nemáte s online marketingem dostatek zkušeností, ale věříte, že by posunul váš business dál.
  • Když nevíte, jak s online marketingem začít, ale nemáte dostatek financí, abyste mohli spolupracovat s agenturou.
  • Pokud byste se o online marketing chtěli starat sami, ale nevíte, jak se v této oblasti vzdělávat a jak konzistentně při jeho zavádění postupovat.

Co se na kurzu dozvíte:

  • Jak se naučit nad svým businessem přemýšlet z pohledu online marketingu, proč je důležité definovat misi a vizi vašeho projektu a dobře znát vaši cílovou skupinu i konkurenci.
  • Seznámím vás s nejvyužívanější online marketingovými kanály.
  • Pomůžu vám zjistit, které marketingové kanály jsou pro vás nejvhodnější a zároveň efektivní, i když třeba nemáte možnost do marketingu investovat velké částky.
  • Jaké základní znalosti online marketingu byste měli mít, abyste mohli efektivně spolupracovat s externími dodavateli.
  • Jak se průběžně vzdělávat, aniž byste museli pravidelně navštěvovat drahá školení.
  • Jaké činnosti zvládnete po zaučení sami a když už je vhodné zaměstnat marketingového specialistu, nebo spolupracovat s freelancerem či agenturou.
  • Co by měl umět člověk, který by se vám staral o marketing, jak ho správně vybrat.
  • Odpovědi na vaše dotazy, které mi zašlete předem, nebo vás napadnou během našeho setkání.

Co si vzít s sebou:

Pokud budete chtít probírat například konkrétní nastavení reklam, nebo si vyzkoušet, jak založit reklamní účty, doporučuji si vzít s sebou notebook.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.