Jak si vybudovat osobní značku díky Facebooku a Linkedinu
PETR KREJČÍ
Baví mě dělat věci jinak. LI profil: https://www.linkedin.com/in/pkrejci/ FB: Petr Minutový Krejčí Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 80 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Že budování značky je jenom pro velké firmy typu Coca Cola, Apple apod.?
Rozhodně se vyplatí budovat i osobní značku z několika důvodů, o kterých si budeme povídat na tomto kurzu.
Díky osobní značce si vždy najdete práci, získáte zakázku či obchodní partnery.
Budovat osobní značku je v dnešní době relativně snadné, máme tu totiž Facebook a Linkedin – právě o těchto 2 sítích si budeme povídat. (80% FB, 20% Linkedin).
Přednáším o osobním/firemním brandingu na vysokých školách a i ve firmách a typická zpětná vazba týkající se FB je: „Díky moc, konečně jsem pochopil/a, proč si (osobní) značku budovat a jak nad ní přemýšlet. Dnes než něco napíšu na FB, tak se zamyslím a vzpomenu si na Tvoje rady.“
Téma brandingu nemám na Naučmese jako business, ale jako hobby. I proto je tento kurz za hubičku oproti tomu, co platí běžní komerční klienti a známé osobnosti, kteří se se mnou radí (od národních reprezentantů až po modelky).
Během workshopu si budeme povídat o značkách jako jsou Apple, RedBull, Ferrari apod., proč jsou úspěšné. Poté plynule přejdeme k osobním brandům – od Dana Bilzeriana, přes Davida Beckhama až po Jardu Jágra.
Ukážeme si odstrašující příklady na FB, které na své zdi opravdu nechcete mít.
A hned poté se vrhneme na několik praktických tipů, kterými si ukážeme, jak na Facebooku zaujmout svoje publikum – ať už na osobním či firemním profilu. Bude se na Vás těšit několik praktických cvičení, ve kterých si vyzkoušíme jak vytvořit statusy, které vaše publikum bude "žrát".
Na konci krátce mrkneme na pár základních tipů pro váš Linkedin, které budete moci aplikovat do Vašeho profilu klidně další den.
NEčekejte, že budeme probírat sociální sítě z technického hlediska. Od toho jsou jiná školení.
A na závěr nejlepší část, na kterou se vždy moc těším – vaše konkrétní otázky!
Na úplný závěr jeden ze statusů z mého osobního profilu. Tento status nevznikl ten den, ale připravoval jsem jej nějakou dobu dopředu. A díky tomu, že měl hlavu a patu, tak ho lidé přečetli od začátku až do konce, přestože byl celkem dlouhý: ZDE.
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Vytvářejte stránky ve WordPressu
Brno ,
Jak bezpečně koupit správný byt
Prostějov ,
Základy e-mail marketingu
Kdekoli v ČR ,
Jak mít z dítěte herce aneb kde je registrovat
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Brno ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
byl přínosem, dá se dívat na Facebook i z jiné stránky
Z kurzu si odnesete, jak oslovit zábavnou formou co nejvíce FB uživatelů? Petrovy myšlenky vás donutí nad každým dalším statusem. Rozhodně doporučuji všem, kteří na FB nějak fungují.
Velmi pěkně koncipováno (znalosti i vlastní invence).
Ohledně sociálních sítí se považuji za amatéra, kurz byl pro mě proto dost poučný. Žádná suchopárná teorie, vše se ukazuje a zkouší na příkladech z praxe. Dozvěděla jsem se spoustu nových a zajímavých věcí o facebooku i o LinkedIn.
Kurz byl velmi inspirující. Plný zajímavých informací. Jsem ráda, že jsem se kurzu zúčastnila a v případě pokračování opět přijdu. Kurz budu dále doporučovat.
Oceňuji zařazení praktických tipů a ukázek.
Kurz byl skvělý, nabitý informacemi. Dvě hodiny jsou málo.Ale co by člověk chtěl za 300 stovky. Spokojenost.
Přínosný kurz pro všechny, kdo se chtějí dozvědět více o FB a LnkdIn.
Kurz byl velice přínosný. Prakticky žádné dlouhé teoretické poučky. Vše vysvětleno na reálných příkladech z praxe. Atmosféra neformální a přátelská.
Kurz mi dal jak teoretické znalosti tak i praktické. Odnesl jsem si hned několik rad, které mohu v praxi aplikovat
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: