Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
Dominik Formánek
Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Kurz již navštívilo 76 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Poznámka k termínu
Kurz vypisuji po několika letech. Obohatil jsem jej o to, co aktuálně funguje a vyhodil jsem z kurzu mnoho základních věcí. Místo kurzu je dostupné autobusem na zastávce Xaverov a není hned na metru. Pokud je to moc velké odříkání, tak zůstaňte doma.
Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
Kompletní návod na e-mainilng pro ty, co nemají moc času.
Aktualizace kurzu v červenci 2023
Posílání e-mailingů je jednou z nejlevnějších cest, jak získat objednávky. Je to cesta velmi podceňovaná a slýcháváme o ni řadu mýtů. Mnoho e-shopů odesílá emaily, které příjemce otravují, přitom je tak snadné posílat e-maily, které budou chtít příjemci číst.
Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a e-mailovým newsletterem?
Naučíte se podívat do hlavy vašich zákazníků a pochopit, co jim napsat, aby nakupovali. Naučíte se vytvářet e-maily, které vaši zákazníci budou s chutí otevírat a reagovat na ně.
Jsou e-shopy, kterým e-mailing přinese 20-25% objednávek v měsíci. Ukážu vám, jak fungují e-mailingy např. Alze. Jak jinak ještě můžete využívat e-mailové kontakty pro marketing.
Tento kurz je pro:
- Obchodníky a e-shopy, které ještě nezačali posílat e-mailing a nemají žádné kontakty a chtějí z e-mailingu získávat objednávky.
- Obchodníky a e-shopy, které ještě nezačali posílat e-mailing a mají nasbíráno mnoho kontaktů, které ještě nikdy nepoužili, a chtějí s nimi začít pracovat.
- Obchodníky a e-shopy, které již posílají e-mailing, ale nepřináší jim očekávané výsledky.
- Obchodníky a e-shopy, které vědí, že výsledky stojí na opakovaných drobných úkolech.
- Obchodníky a e-shopy, které jsou aktivní na sociálních sítích, ale e-mailing zatím ignorovali.
Tento kurz NENÍ pro:
- Obchodníky a e-shopy, kteří nevěří na e-mailing a myslí si, že e-mail je mrtvé médium.
- Obchodníky a e-shopy, kteří se bojí se svými zákazníky komunikovat.
- Obchodníky a e-shopy, kteří si koupili databázi kontaktů a teď z ní chtějí kontakty oslovit.
- Obchodníky a e-shopy, kteří si myslí, že jeden odeslaný e-mail jim přinese tunu peněz a štěstí a do smrti pak nebudou muset pracovat.
Co si odnesete?
- praktický postup, který Vás bude provázet každým e-mailingem
- jak reaktivovat neaktivní seznam nebo příjemce
- jak posílat e-mailing tak, abyste se vyhnuli složce pro Hromadné e-maily
- jakou frekvencí posílat e-mailing
- kdy je nejlepší posílat e-mailing
- návod, kde získávat témata pro e-mailing
- návod, jak vytvořit e-mailing během 30 minut
- porozumění, proč budete chtít dělat víc e-mailing než sociální sítě a jak jej se sítěmi propojit
- jak rozvíjet vztah a důvěru mezi Vámi a Vašimi kontakty
- jak zlepšit výsledky e-mailingu, pokud nějaký právě rozesíláte
- kostru e-mailingu, která je ušitá přímo vám na míru
- návod na vytváření účinných předmětů zpráv, které donutí příjemce zprávu otevřít
- a mnoho dalšího
Co vás nebudu učit:
- jaký e-mailový nástroj je nejlepší
- jak ovládat e-mailingové nástroje
- jak vytvářet "krásné" grafické e-maily plné obrázků, které mají téměř nulovou interakci s příjemci
- korporátní e-mailingy, které si hezky vypadají, ale nikoho nezajímají
- jak nezákonně používat koupené a nebo pokoutně získané e-mailové seznamy příjemců
100% garance spokojenosti
Pokud nebudete spokojeni s obsahem kurzu, projevem lektora nebo čímkoliv jiným, vrácením vám peníze zpět bez otázek a otálení. O vrácení peněz můžete požádat do 30 dnů od konání kurzu.
Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!
Víš, že Dominik vede také tyto kurzy?
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Vytvářejte stránky ve WordPressu
Brno ,
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
SEO - Analýza klíčových slov
Webinář - online ,
Jak na investování
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Brno ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Kurz byl pro mě velice přínosný a jsem ráda, že jsem se ho mohla účastnit. Odnesla jsem si z něj užitečné rady a nápady, jak zlepšit náš emailing.
Spousta podnětů, ucelené pojednání o mail marketingu.
Tento kurz je přínosem v obecné úrovni znalostí daného oboru
Pokud potřebujete zlepšit vědomosti o mailingu a chcete je využít v praxy, doporučuji.
Kurz opravdu jenom pro zacatecniky, zadne pokrocile pristupy nebo technologie neprobrany, v kurzu se resi banality a jeho obsah by se vesel do 2× nebo 3× kratsiho casu.
inspirativní, poučný, v jednoduchosti je síla, změna optiky pohledu na zákazníka, příjemné prostředí
Splnil má veškerá očekávání = úvod do problematiky, včetně podrobného návodu "jak správně k emaillingu přistupovat". Vše podloženo zkušenostmi a reálnými výsledky. Doporučuji!
Zajímavý kurz, nejenom suchý výklad, ale dialog mezi lektorem a posluchači.
Vhodný spíše pro menší a začínající firmy.
Je spousta kurzů, kde se jen pasivně poslouchá.
U Dominika to takto neni.
Snaží se zapojovat účastníky do diskuze.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětpracuji v B2B sektoru - konzultantská firma. Ráda bych se však naučila efektivně mailing využívat. Je kurz vhodný nejen pro e-shopy?
Děkuji a přeji hezký den,
Adéla Sedláčková
@Adéla Sedláčková Dobrý den, Adélo,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětkurz je vhodný pro B2C i B2B, pro online i offline business. Principy fungují všude stejně. Dotkneme se i copywritingu a ten se nachází v každé propagaci. Emailing je jen oblíbená forma komunikace a propagace. Věřím, že budete nadšená.
Dominik Formánek