Copywriting a vyprávění příběhů pro podnikatele
Martina Žilková
Jsem blogerka a copywriterka na volné noze. Pomáhám značkám odvyprávět své příběhy. S využitím kreativity a analytiky nacházím přirozené cesty k propojení Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Osnova kurzu
I. Základy copywritingu
Na úvod si vysvětlíme pojmy a termíny, se kterými budeme v průběhu kurzu pracovat. Řekneme si, co je a co není copywriting a na co všechno musí dobrý copywriter myslet. Vymezíme si jednotlivé copy obory a zaměříme se na jejich odlišnosti.
II.SEO copywriting. Jak působit na uživatele i na vyhledávače
Řekneme si, jak pracovat s textem, aby plnil obchodní účel, aby byl atraktivní pro své čtenáře a přijatelný pro vyhledávače. Seznámíme se se základy obsahové optimalizace pro vyhledávače.
III. Tone of Voice. Proč je důležité sjednotit tón komunikace a jak toho dosáhnout
Na příkladech si ukážeme rozdíl mezi konzistentní a nekonzistentní tonalitou a jejich obchodní dopad. Pak si řekneme, jak dosáhnout toho, aby byla veškerá komunikace značky jednotná.
IV. Psychologie textů. Které nástroje vám pomůžou vystavět perfektní text a jak je používat
Zabrousíme trošku do psychologie a povíme si, jak pomocí textů pracovat s emocemi a jak je v copywritingu používat ve svůj prospěch.
V. Marketingové archetypy. Seznámení s konceptem marketingových archetypů a práce s nimi
Seznámíme se se strategií marketingových archetypů, řekneme si, jak lze které archetypy používat, co nám to může přinést a jak s nimi pracovat.
VI. Storytelling. Dlouhodobé a konzistentní vyprávění příběhů
Jak dosáhnout toho, že bude váš text vyprávět nějaký příběh, a to nejlépe v dlouhodobém horizontu? Seznámí se s nástroji, které k tomu lze používat a vyzkoušíme to v praxi.
VII. Kanály. Storytelling v praxi - jak vyprávět příběh značky na místech, kde se vaše cílovka nachází
Nakonec si řekneme, které kanály má copywriter při práci k dispozici, jak vybrat ten vhodný pro vaši značku a zabránit zbytečnému plýtvání energie tam, kde jí není třeba. Povíme si, jak které kanály používat a jak na nich veškeré nově osvojené znalosti aplikovat.
Pro koho je kurz určen:
Pro začínající, malé i střední podnikatele, kteří chtějí ovládnout taje copywriterské disciplíny a pro zaměstnance firem, kteří mají na starosti marketing a PR značky.
Další zajímavé kurzy
Základy fotografie pro úplné začátečníky I.
Praha ,
Návrat ke zdravému sebevědomí
Praha ,
Digitální produktivita a nástroje
Webinář - online ,
Děti a peníze - Bezpečí našich dětí aneb jak chytře tvořit rezervy?
Urban Jungle aneb krásný byt plný pokojových rostlin
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: