Psychologie telefonování - zbavte se strachu a zůstaňte motivovaní
Juraj Sutoris
Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracoval jsem necelých 6 let jako ředitel akvizic a Více o lektorovi »
Kurz již navštívilo 29 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Poznámka k termínu
Individuální termín je možné využít pro: nácvik telefonování, přípravu na pohovor, tvorbu callskriptu, nastavení procesu získávání zákazníka, představení modelu reagování na námitky klienta, konzultace prodeje po telefonu nebo Vaše individuální požadavky.
Tento kurz je celodenní a je zaměřen hlavně na praktickou stránku věci. Teorie bez praxe nikdy výsledky nepřinesla. Budeme pracovat s vaším strachem a reakcemi na námitky během telefonování. Na základě svých mnohaletých zkušeností vám ukážu, jak co nejlépe komunikovat s lidmi po telefonu.
Odpovězte si pravdivě na následující otázky:
- Vyhledáváte jakoukoliv činnost, jen abyste odložili telefonování?
- K telefonování se často dostáváte až na sklonku pracovní doby, nebo ho dokonce odsouváte na další pracovní den?
- Když začnete mluvit, cítíte se trapně? Bojíte se, že váš strach druhá strana vycítí?
- Pracujete v obchodě, HR či PR oblasti?
Řekli jste alespoň 2x ANO? Pak je tento kurz ideální pro vás. Společně zatočíme se strachem, neboť telefonování zůstává nadále královskou disciplínou, pouze k ní přibývají další obchodní činnosti a komunikační kanály (sociální sítě, e-mailing a další). Avšak žádná z těchto činností nenahradí lidský hlas v telefonu. Volání je tedy základem obchodního řemesla, pokud musíte mluvit s lidmi, navolávat schůzky a získávat kontakty, nebo dokonce sjednávat obchod po telefonu.
To, jakým způsobem telefonujete, je součástí vašeho marketingu. A úspěchu!
Pokud vás svazuje strach, jaký pak bude váš marketingový úspěch?
Vašemu strachu rozumím. Sám jsem začínal v call centrech. Měl jsem k ruce neznámou databázi kontaktů, pár naučených frází od kolegů a byl jsem hozen do vody. Začátky tak byly krušné a měl jsem chuť zahodit telefon daleko od sebe. Nevolat! Pak byly doby, kdy jsem telefonoval opravdu hodně. To si samozřejmě vzalo svou daň. Totálně jsem vyhořel a skončil v nemocnici. Nebyl jsem schopen vzít telefon ani do ruky, natož někomu zavolat. A ještě cizímu!
Ale nevzdal jsem se a nakonec si vytvořil vlastní systém, jakým telefonuji dnes. Systém, který je dlouhodobě udržitelný. Proč si ho ale nechávat pro sebe a být tak svědkem telefonického strachu kolem sebe? Rád se o svůj postup podělím s vámi na tomto kurzu. Věřím, že vám tak ušetřím řadu slepých uliček a strachu z telefonního sluchátka.
Více si o mně a mém dlouholetém telefonování můžete přečíst na profilu Naučmese nebo na profesní síť LinkedIn, kde kromě referencí najdete řadu projektů, na kterých se podílím.
KURZ JE VEDENÝ FORMOU VÝKLADU a PRAKTICKÝCH CVIČENÍ.
Obsah kurzu:
- Osobní nastavení a motivace
- Zvýšení a udržení sebedůvěry (emoce, nonverbální komunikace)
- Práce s vlastní energií
- Jak se zbavit a odblokovat strach z telefonování
- Psychologie telefonování
- PRAKTICKÉ CVIČENÍ - zkouška telefonátů, reagování na námitky klientů
- Volám každý den (PREVENCE VYHOŘENÍ)
- Akční kroky - jak se dostat na vyšší level
- Otázky a odpovědi
Pro koho je kurz vhodný:
- pro všechny, kteří mají strach z telefonování
- obchodníky i manažery
- operátory z callcentra
- začínající podnikatele i zkušené matadory
- asistentky
- studenty
Účastník školení si odnese pořádnou dávku motivace a metody, jak se přestat bát telefonovat a jak k telefonování přistupovat tak, aby se sám cítil v pohodě a měl v telefonování úspěch. Cílem je umět si domluvit více schůzek = vydělat více peněz.
Materiály, které dostanete:
- kompletní prezentaci z kurzu
- e-mail s odkazy na různá motivační videa, která mi velice pomohla a nadále pomáhají
- odkazy na stránky/skupiny na Facebooku, které vám pomohou s každodenní motivací
- tipy na filmy, které pomohou s ujasněním vize a připomenutím toho, proč na sobě tolik makáte
- odkazy na nejlepší knihy (české i zahraniční) o telefonování, obchodu a nastavení myšlení
Chcete probrat konkrétní témata a mít ušitý kurz jen vám na míru? Využijte možnost individuálního termínu nebo si školení objednejte pro vaši firmu.
Těším se na vás,
váš Juraj :)
Víš, že Juraj vede také tyto kurzy?
- Nábor investičních nemovitostí po telefonu - Video kurz
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Jak nastartovat svoje prosperující podnikání
Didaktika cizích jazyků
Životní rovnováha - nová předsevzetí
Brno ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Základy háčkování
Praha ,
Vánoční zpívání: Rybovka pro ženské hlasy
Praha ,
Najděte svůj osobitý styl (a už ho neztraťte)
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Pro mě osobně velký přínos - hodně věcí jsem si uvědomila a pokusím se na nich zapracovat a použít tajné triky a fígle ;)
Věřím, že podobně kurz vnímaly i kolegyně.
Podle mě se v kurzu najde každý od začátečníka po zkušené. Určitě není na překážku si poslechnout kolegu z oboru zkušeného v telefonování.
Kurz je koncipován jako dovednostní, ale stejně tak dokáže posluchače také namotivovat. Juraj nám ukázal, že běžné starosti, které nám vytváří překážky k tomu, abychom úspěšně zvládli telefonní hovory můžeme v klidu hodit za hlavu a že je potřeba se soustředit na výkon. K tomu, abychom toho mohli dosáhnou, nám ukázal nespočet různých fíglů a rad, bez kterých se žádný výkonný telefonista bezesporu nemůže obejít. Pokud se chcete ve své kariéře posunout zase o kus dál a přestat si říkat, proč něco nejde, určitě kurz navštivte, skutečně Vás dokáže správně nakopnout!
Kurz je bezesporu zajímavý a své si tam najde i člověk, který má s telefonováním zkušenosti pobrané teorií a praxí odjinud. Jak na začátku Juraj řekl - i kdybyste si odsud měli odnést jenom jednu dvě věci - ano, i to pomůže. Skvělý byl i prostor pro diskusi s účastníky kurzu.
Kurz mě velice mile překvapil. Byl na velice vysoké úrovni a lektor mě vše dobře připravené i přes prvotní nervozitu ze strany lektora vše proběhlo skvěle. Byl i prostor pro diskuzi mezi účastníky. Za mě perfektní.
Kurz mě neskutečně inspiroval. Byl pro mě emotivní a nakopávací :)
Celkově se mi kurz velmi líbil, získala jsem nové tipy a triky, jak správně telefonovat.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Zajímám se o kurz. Prosím o termín. Děkuji. Ivo
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět@Ivo Ahoj Ivo, aktuálně mohu nabídnout 16. 11. (pátek) od 17 do 19h nebo 17. 11.(sobota) od 10 do 12. vyhovuje ti některý z termínů? Díky, Juraj
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětKolik je cena ?
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět@Michal Vyhnálek Ahoj Michale,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětzalezi na jaky termin se chces prihlasit. Termin 13.9. je za 800kc a vsechny ostatni terminy jsou za 900kc.
Diky a mej fajn den,
Juraj