Psychologie telefonování - zbavte se strachu a zůstaňte motivovaní

2ze1lp9t5l3-image00007.jpeg

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracoval jsem necelých 6 let jako ředitel akvizic a Více o lektorovi »

2ze1lp9t5l3-image00007.jpeg

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracoval jsem necelých 6 let jako ředitel akvizic a Více o lektorovi »

5ra9wxqgvlq-20181118-121043.jpg
na domluvě, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Kurz již navštívilo 29 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Poznámka k termínu

Individuální termín je možné využít pro: nácvik telefonování, přípravu na pohovor, tvorbu callskriptu, nastavení procesu získávání zákazníka, představení modelu reagování na námitky klienta, konzultace prodeje po telefonu nebo Vaše individuální požadavky.

Tento kurz je celodenní a je zaměřen hlavně na praktickou stránku věci. Teorie bez praxe nikdy výsledky nepřinesla. Budeme pracovat s vaším strachem a reakcemi na námitky během telefonování. Na základě svých mnohaletých zkušeností vám ukážu, jak co nejlépe komunikovat s lidmi po telefonu.


Odpovězte si pravdivě na následující otázky:

  • Vyhledáváte jakoukoliv činnost, jen abyste odložili telefonování?
  • K telefonování se často dostáváte až na sklonku pracovní doby, nebo ho dokonce odsouváte na další pracovní den?
  • Když začnete mluvit, cítíte se trapně? Bojíte se, že váš strach druhá strana vycítí?
  • Pracujete v obchodě, HR či PR oblasti?

 

Řekli jste alespoň 2x ANO? Pak je tento kurz ideální pro vás. Společně zatočíme se strachem, neboť telefonování zůstává nadále královskou disciplínou, pouze k ní přibývají další obchodní činnosti a komunikační kanály (sociální sítě, e-mailing a další). Avšak žádná z těchto činností nenahradí lidský hlas v telefonu. Volání je tedy základem obchodního řemesla, pokud musíte mluvit s lidmi, navolávat schůzky a získávat kontakty, nebo dokonce sjednávat obchod po telefonu.

 


To, jakým způsobem telefonujete, je součástí vašeho marketingu. A úspěchu!

Pokud vás svazuje strach, jaký pak bude váš marketingový úspěch?

 


Vašemu strachu rozumím. Sám jsem začínal v call centrech. Měl jsem k ruce neznámou databázi kontaktů, pár naučených frází od kolegů a byl jsem hozen do vody. Začátky tak byly krušné a měl jsem chuť zahodit telefon daleko od sebe. Nevolat! Pak byly doby, kdy jsem telefonoval opravdu hodně. To si samozřejmě vzalo svou daň. Totálně jsem vyhořel a skončil v nemocnici. Nebyl jsem schopen vzít telefon ani do ruky, natož někomu zavolat. A ještě cizímu!

 


Ale nevzdal jsem se a nakonec si vytvořil vlastní systém, jakým telefonuji dnes. Systém, který je dlouhodobě udržitelný. Proč si ho ale nechávat pro sebe a být tak svědkem telefonického strachu kolem sebe? Rád se o svůj postup podělím s vámi na tomto kurzu. Věřím, že vám tak ušetřím řadu slepých uliček a strachu z telefonního sluchátka.

 


Více si o mně a mém dlouholetém telefonování můžete přečíst na profilu Naučmese nebo na profesní síť LinkedIn, kde kromě referencí najdete řadu projektů, na kterých se podílím.

 


KURZ JE VEDENÝ FORMOU VÝKLADU a PRAKTICKÝCH CVIČENÍ.

 

Obsah kurzu:

  • Osobní nastavení a motivace
  • Zvýšení a udržení sebedůvěry (emoce, nonverbální komunikace)
  • Práce s vlastní energií
  • Jak se zbavit a odblokovat strach z telefonování
  • Psychologie telefonování
  • PRAKTICKÉ CVIČENÍ - zkouška telefonátů, reagování na námitky klientů
  • Volám každý den (PREVENCE VYHOŘENÍ) 
  • Akční kroky - jak se dostat na vyšší level
  • Otázky a odpovědi


Pro koho je kurz vhodný:

  • pro všechny, kteří mají strach z telefonování
  • obchodníky i manažery
  • operátory z callcentra
  • začínající podnikatele i zkušené matadory
  • asistentky
  • studenty

 

Účastník školení si odnese pořádnou dávku motivace a metody, jak se přestat bát telefonovat a jak k telefonování přistupovat tak, aby se sám cítil v pohodě a měl v telefonování úspěch. Cílem je umět si domluvit více schůzek = vydělat více peněz.

 


Materiály, které dostanete:

- kompletní prezentaci z kurzu

- e-mail s odkazy na různá motivační videa, která mi velice pomohla a nadále pomáhají

- odkazy na stránky/skupiny na Facebooku, které vám pomohou s každodenní motivací

- tipy na filmy, které pomohou s ujasněním vize a připomenutím toho, proč na sobě tolik makáte

- odkazy na nejlepší knihy (české i zahraniční) o telefonování, obchodu a nastavení myšlení 


Chcete probrat konkrétní témata a mít ušitý kurz jen vám na míru? Využijte možnost individuálního termínu nebo si školení objednejte pro vaši firmu.

 

Těším se na vás,

váš Juraj :)

Víš, že Juraj vede také tyto kurzy?

Víš, že Juraj vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 9v0indaux2r-dsc-0007.jpg
  • 7ol5aff99vt-dsc-0011.jpg
  • 364dqqxrqx4-dsc-0013.jpg
  • 76dt7o7pjvq-20181118-121040.jpg
  • 2teupw9t0mg-20181118-121050.jpg
  • 6ps5x1kohdr-20181118-121230.jpg
  • 68ius9nozpl-20181118-121236.jpg
  • 9z6ogtxkded-20181118-123528.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.