Business jako hra: Využijte herní principy
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Vaší misí – pokud se ji rozhodnete přijmout – je naučit se během tříhodinového workshopu gamefikace, jak přeměnit vaše služby a kurzy na motivující zážitky. Workshop vám poskytne praktické techniky, jak zvýšit atraktivitu a zapojení vašich klientů, a tím se stanete úspěšnějšími na trhu.
Gamefikace je využití principů her v reálném životě a podnikání, aby se důležité činnosti staly zábavnějšími a motivujícími.
1. Zahájení naší mise
- Vysvětlení gamefikace a jak zlepšuje náš svět.
2. Osm motivačních sil a jejich herní techniky
- Osm hlavních motivačních sil v příbězích.
- Představení herních technik, které využívají nejlepší hry.
- Úspěšné příklady použití motivačních sil a herních technik v reálném světě a obchodě.
3. Výběr cíle a rozdělení do týmů
- Společný výběr, co budeme gamefikovat.
- Rozdělení do týmů.
4. Použití gamefikace v týmech
- Aplikace motivačních sil a herních technik na vybranou službu.
- Týmová práce
5. Představení výsledků a vyhlášení vítězů
- Týmy představují, jak gamefikovaly službu.
- Vyhlášení vítězů: tým, nejlepší nápad, neobvyklost, nejužitečnější hráč a jedno překvapení.
Komu je workshop určen:
Majitelům firem, podnikatelům v oblasti služeb, organizátorům kurzů a odborníkům ve vzdělávání. Je ideální pro všechny, kteří chtějí své služby udělat pro klienty a kolegy atraktivnější a zábavnější. Tak, aby ostatní chtěli vaše služby dále využívat a doporučovali
Další zajímavé kurzy
Voňavý dýchánek pro obnovu smyslů
Brno ,
Firewalking- chůze po žhavém uhlí (kurz pro firmy, teambuilding)
Praha ,
Citlivé putování
Řevnice ,
Základ mobility a flexibility těla
Sám sobě koučem
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Dětská jóga VI - hrátky pro dětské nožky
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: