70d1j98zm1zocjn-241652881-10222977844613092-5262659243118248552-n.jpeg

Michelle Losekoot

Na Naučmese od 12. 3. 2012, vedl/a kurzy pro 1 846 účastníků. Navštívil/a 21 kurzů.

Digitální vypravěčka na volné noze, která stojí za projekty posvitsi.cz, plnykecky.cz nebo nestereo.com. Spoluautorka tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016) a Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Martinus, Unilever nebo Nestlé. Držitelka dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká

Michelle

Moje předplatné na Forendors.cz

  • 3Ká

    189 Kč / měsíc

    Nejčtenější český newsletter o kreativitě, knihách a komunikaci. Každý pátek vám přinese 3 pečlivě vybrané jednohubky, které vám pomůžou:✨ Rozvíjet své kreativní myšlení.✨ Pěstovat zvídavost, …

    Odebírat

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.