Vytvořte si základy své on-line strategie: Jak skloubit webový obsah, SEO, sociální sítě a PR?
Kristýna Maková
Jsem copyeditorka, ideamakerka, obsahová konzultantka a průvodkyně na volné noze. Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Poznámka k termínu
On-line konzultace (prostřednictvím on-line video hovoru), při kterých můžeme vyřešit témata, která Vás zajímají, individuálně.
➡ Potřebujete najít cestu, jak pracovat s obsahem, aby vás to podporovalo, ne vysilovalo?
➡ Chcete pracovat s obsahem smysluplně a tak, abyste díky němu pečovali o své klienty a zákazníky?
➡ Zajímá vás, jak můžete díky obsahu podpořit svoji značku nebo prodej udržitelnou formou?
Ráda vám pomůžu rozšířit obzory, a tím zjednodušit práci, ať už s výběrem nejlepšího řešení pro vás a váš projekt, ujasněním si toho, co všechno vlastně potřebujete a co zas vůbec ne, nebo se získáním většího přehledu, abyste věděli, co chtít od lidí, kteří pro vás budou vytvářet web nebo za vás řešit strategie a komunikovat.
Školím o webech a webovém obsahu pro nejrůznější obory a odvětví. Díky svým zkušenostem z praxe dokážu přehledně vysvětlit a srozumitelnou formou předat to podstatné, co potřebujete vědět. A o tom, co potřebujete vědět, spolurozhodujete i vy. Dám vám vždy prostor. A vše doplním, protože, jak se říká: Nikdo nevíme, co nevíme.
Kristýna Maková s námi spolupracovala na dvou kurzech Digitální garáže pro ženy. Pro dvě skupiny žen - podnikatelky a ženy z korporací - připravila na míru vstup na téma "Potřeba webových stránek a jejich obsah". Od základních pojmů až po obsahovou strukturu velmi srozumitelně a podnětně! Určitě se již nyní těšíme na další spolupráci! (Marie Krátká, Industry Manager, Google.com)
Kurz je složen z teoretické části, která se prolíná s praktickou. Při té si budete moct sami vyzkoušet to, o čem uslyšíte. Odnesete si praktické informace, zpětnou vazbu od lektorky a dalších účastníků, i vlastní zkušenosti.
Kristýna Maková hodnotila na základě naší vzájemné dohody náš web. Cílem bylo připravit analýzu, v níž zhodnotí informativní hodnotu i přitažlivost pro čtenáře; v případě nalezení nedostatků také navržení konkrétních opatření ke zlepšení fungování webových stránek. Na základě jejích doporučení jsme tedy mírně změnili grafickou úpravu textů, zadávání klíčových slov apod. To s sebou přineslo velmi rychle efekt v podobě mediálních citací i bez předchozího upozornění redakce na konkrétní téma. Její práci tak lze hodnotit nejen jako dostatečně rychlou s osobním přístupem, ale zejména také jako dostatečně kvalitní pro zatraktivnění stránek. (Aleš Krebs, tiskový mluvčí České lékarnické komory)
Zpětná vazba je nezastupitelným pomocníkem při práci
Na kurz si můžete přinést ukázky textů a webového obsahu a dostanete na ně zpětnou vazbu. Někdy může být i náročné ji vyslechnout, ale dozajista dostanete konstruktivní návrhy na zlepšení a možnost vše zase o kousek posunout. Krok za krokem. Celý kurz je založený na příjemné a tvůrčí atmosféře, ve které je možné pracovat s pozitivní i negativní zpětnou vazbou jako posilujícím prvkem a inspirací pro další práci.
Pro naši organizaci bylo setkání s Kristýnou velkým přínosem a prakticky dnes a denně v naší práci vycházíme z jejích rad a doporučení. Díky zkušenostem, které nám předala, jsme v oblasti propagace firmy nastavili změny, které naši práci zefektivnily. Kristýniny služby doporučuji. (Daniela Vašíčková, zakladatelka organizace Family and Job)
Zajímá vás, jak k obsahu, jeho tvoření a obsahovému marketingu přistupuju? Zjistěte, jaké směřování vás čeká díky rozhovoru pro Magazín Wonline ❤
Co se na kurzu dozvíte?
- Strategie, cíl a cílová skupina: Co je třeba si ujasnit, než začneme? Aneb pojmy nejsou dojmy. A je užitečné vycházet ze stejného základu s týmem, se kterým tvoříme. Pro koho to děláme? Za jakým účelem? Na koho cílíme? A jaké nástroje k tomu využíváme nebo chceme využívat?
- Web: Co je to doména, hosting nebo redakční systém? Jak podpořit svou práci (profesionální) webovou prezentací? Jak zabezpečit citlivá data a fotky?
- Webový obsah: Jak s ním pracovat? Jak ho vytvářet? K čemu je potřeba strategie a publikační plán?
- SEO, SEM a MSEO vs. content marketing: Co to je? Jakou to má souvislost s webem a vyhledávači?
- Sociální sítě: Facebook. YouTube. Instagram. Twitter. Jak na ně? A k čemu jsou dobré? A je to vůbec nutné?
- Další způsoby on-line komunikace s veřejností jako podpora PR a fundraisingových aktivit: komunikace s médii a novináři, e-mailing a newslettery, blog a webový obsah, sociální sítě a interakce. Jak s nimi pracovat? Jak to naplánovat?
- Fotky, ilustrace, texty a základy autorského práva: Co můžeme publikovat? Odkud si můžeme brát fotky, abychom měli jistotu, že nedostaneme pokutu za jejich použití? Jak nakládat s webovým obsahem eticky? A co ochrana osobních údajů?
Co budete potřebovat?
- volný den
- vlastní notebook nebo netbook
- chuť zjistit konkrétní informace, které využijete
- otázky a vlastní témata, která potřebujete objasnit (alespoň ve zkratce)
Od cca 12:00 do 13:00 je přestávka na oběd a vydechnutí.
Zajímá vás můj pohled na vytváření webového obsahu? Přečtěte si rozhovor pro objevit.cz: Žádný copywriter nemá patent na řešení, poslední slovo má klient
Víš, že Kristýna vede také tyto kurzy?
- Úvod do copywritingu ve 12 krocích - Video kurz
- Napište si text o sobě a svém projektu díky inspirativní zpětné vazbě - Individuální
- Procházka: Seznamte se, Karlův most - Individuální
- Procházka: Seznamte se, Pražský hrad - Individuální
- Procházka: Karlův most pohledem strážců obou břehů - Individuální
- Úvod do obsahového marketingu: Začněte mindsetem a důležitými informacemi - Video kurz
- Přednáška: Vyšehrad v proměnách času - Video kurz
- WordPress pro úplné začátečníky a začátečnice - Individuální
- Základy copywritingu: Pište pro svou cílovou skupinu - Individuální
- Zlato a stříbro – investiční fyzické kovy pro začátečníky - Individuální
- Jak snadno prodávat obsah? aneb Smysluplná monetizace - Individuální
- Procházka: Ženy spojené s historií nebo současností Vyšehradu - Individuální
Další zajímavé kurzy
Individuální Apple školení a poradenství
Praha ,
Budování značky (brandbuilding)
Zaujmi publikum a předej to důležité
Restart zahrady
Praha ,
Koktejly jsou věčné
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na investování
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: