Vše o reklamách na Facebooku a Instagramu
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting.
Facebook je v ČR zase nejrozšířenější. Ukážeme vám jak tuto platformu využívat efektivně, jak pracovat s různými druhy reklamních formátů, které se stále mění a zlepšují.
Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.
ČÁST I: obsahová
V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových a facebookových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram / Facebook Stories.
- vizuální podoba reklamy
- soutěže
- feed
- nábor followers před Instagram reklamy
- další kreativní formáty (carousel, gif apod.)
- storytelling
- soutěže
- Stories
ČÁST II: praktická
V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.
- aktuální čísla
- reklamní formáty a jejich využití
- nastavení reklam
- výběr cílových skupin
- založení Business Manageru
- Facebook Ads Managermanažer
- praktický workshop vymýšlení vlastní mediální strategie
- vyhodnocení
Těšíme se na Vás!
Lukáš Dobrovolný & Aki Votrubová
Další zajímavé kurzy
OpenRefine pro webmastery
Webinář - online ,
SketchUp - základy 3D modelování
Boskovice ,
Anti-sabotérské minimum
ART diagnostika jako cesta k hlubšímu sebepoznání
Ostrava ,
Výroba stříbrného prstýnku s kamínkem
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: