Telefon jako pomocník obchodníka
Filip Doskočil
Marketingu se věnuje 10 let. Začínal jako grafik a designér až nakonec založil reklamní agenturu a začal se věnovat návrhu strategií a kampaní. Specializuje se Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Věděli jste, že skutečně úspěšný obchodník používá telefon minimálně? Telefon může být vaším pomocníkem, ale pokud jej použijete špatně může Vám při obchodní činnosti dokonce škodit!
Pojďme se společně naučit jak správně telefonovat.
- Jak si rozvrhnout čas
- Kdy telefonovat a kdy ne
- Jak vést rozhovor
- Co určitě neříkat
- Co je dobré řici
- Jak telefonovat, aby to mělo přínos pro Vás i pro zákazníka
Kurz obsahuje pouze nutnou teorii. Je zaměřen především prakticky, tedy uvidíte mnoho příkladů z praxe, mnoho doporučení a rad.
Během jedné hodiny se naučíte využít telefon k vašemu prospěchu. Telefon už dál nebude otrava. Od teď budete telefonovat tak, že se rychle dostanete k jádru věci. To udělá radost nejen Vám, ale především vašim zákazníkům. A uvidíte, že úspěšnost hovorů se o mnoho zlepší!
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: