Sharing is caring - aneb, co pořád psát na "Ty Facebooky?"
Helena Lachowiczová
Pracuji pro e-shopy, firmy a jednotlivce už tři roky. Díky zkušenostem z vlastního rodinného podnikání radím, koučuji a pomáhám dalším v rozvoji a správě Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Sociální sítě jsou dnes pro každého, ale ne každý na nich je a jejich obchodní potenciál umí využít. Facebook můžete využít k propagaci nového e-shopu nebo klidně i zavedeného kadeřnictví, pozvat prostřednictvím Facebooku hosty do nového hotelu a vykřičet do světa vaši nejnovější nabídku.
Pro koho je tento kurz určen?
Je jedno, zda máte e-shop nebo prodáváte služby, či vlastníte kadeřnictví. Anebo pracujete ve firmě jako správce sociálních sítí. Kurz je určen všem bez rozdílu. Kvalifikujete se v případě, že cítíte z Facebooku potenciál a chcete jej naplno využít.
Co bude obsahem kurzu?
- Založení profilu
- Jak získat prvních 1000 LIKE
- Co poustovat, kdy poustovat, jak naplánovat poustování?
- Publikační plán - aneb nemusíte na to myslet
- Kontakty z Lead a GDPR
- Úvod do reklamy na Facebook Ads
- Naučíte se vytvářet kreativa, používat nové nástroje a mnoho dalšího
Už se těšíte? Mohu vám prozradit, že tento kurz rozhodně stojí za to. Proto si naostřete tužky, připravte svoje zápisníky a nebo tablety, a neváhejte se přihlásit.
Těším se na Vás v některém z termínů.
Další zajímavé kurzy
Kreativní focení s využitím základních pravidel
Kdekoli v ČR ,
Wire wrapping aneb drátované náušnice
Praha ,
Zpěv po mongolsku: dech, meditace hlasem a alikvotní techniky
Praha ,
Jak na azbuku - rychlý start v ruštině (prakticky a hravě)
Koktejly jsou věčné
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Zlato a stříbro – investiční fyzické kovy pro začátečníky
Webinář - online ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: