Působivé prezentační dovednosti

20120607-100223-untitled.png

Jan Patrman

Co bych o sobě řekl? Jsem člověk, který se snaží žít život na plno, dávat mu smysl a hravost. Dlouho jsem se snažil udělat kariéru bez ohledu na to, v čem Více o lektorovi »

20120613-184407-3431365556_ac9ee99b28_z.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Představte si, že budete umět: 

  • působivě prezentovat před jakýmkoliv publikemprezentovat přínos a užitek vašemu publiku
  • zaujmout a přesvědčovat řečí svého těla
  • zajímavě a názorně přiblížit náročná témata
  • vystavět strukturu a argumenty projevu

Prezentační styl

Prezentace se stává působivá, pokud prezentační a komunikační styl je v souladu s osobností a charakterem prezentátora.  Proto bude během semináře podpořen styl, jakým způsobem jste zvyklí komunikovat a jednat, spíše než abyste se učili „standardizovaný styl“ a způsob prezentace, ve kterém se nebudete cítit dobře, který ve vás bude vytvářet napětí a nervozitu a to následně ovlivní úspěšnost vašeho výkonu.

Například lidi, kteří jsou přemýšlivý a hloubavý, není dobré nutit, aby jednali jako nadšení a horlivý extroverti. A naopak. Je škoda ubíjet a hasit energii a nadšení, kterou extroverti dávají do svého projevu.

Nicméně účastníci se naučí triky, které jsou v souladu s jejich charakterem, a budou působit velmi příznivě na dojem, který vytvářejí.

Témata probíraná na semináři

Během prvního dne se účastníci se naučí a osvojí techniky a dovednosti nezbytné pro přípravu PŮSOVIVÉ PREZENTACE.

  • Příprava prezentace – rozbor základních otázek před prezentací
  • Osobnost prezentátor – image, nervozita, autorit
  • Forma prezentace
  • Vstup na scénu
  • Neverbální komunikace – mimika, oční kontakt, práce s hlasem
  • Přesvědčivé vystupování
  • Vzbuzení zájmu
  • Formy a metody udržení pozornosti
  • Tréma a její úspěšné zvládnutí
  • Jak se vyhnout chybám při prezentaci
  • Zvládání obtížných situací
  • Prezentace před nepřátelským publikem
  • Vyrušování, nevhodné otázky a námitky
  • Zvládání konfliktních situací
  • Zapojení a práce s publikem
  • Umění odpovídat na otázky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.