Optimalizace Amazon účtu
Gabriela Bernatová
Mnoho let jsem aktivní prodejcem na Amazonu. Nejen, že se Amazon stal mým koníčkem, ale poskytuji poradenství firmám i jednotlivcům v rámci jejich podnikajícím Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Co je potřeba vědět před zahájením kurzu/konzultace?
V případě kurzu u Vás na firmě ( Praha a blízké okolí) mi prosím nachystejte heslo na wifi a najděme klidné místo u vás ve firmě. Budeme se potřebovat hlavně soustředit :-).
V případě kurzu v mé kanceláři (pro firmy mimopražské):
Včas vyplnit přihlášku, notebook, svačinu si brát nemusíte...zajistím pro Vás občerstvení i oběd.
V obou případech přístup do administrace Amazon Seller Central, nebo Vendor pro přípravu na kurz.
Nebojte, vaše data jsou u mě v bezpečí a pro jistotu podepíšeme "mlčenlivost".
V ceně:
7 hodin intenzivního školení, nápadů a praktických rad.
Další zajímavé kurzy
Natáčení videa foťákem, kamerou i mobilem (možno i on-line)
Kdekoli v ČR ,
Facebook kurz (pro firmy / jednotlivce)
Praha ,
Na klavír jednoduše - Běžela ovečka
Háčkování hraček pro začátečníky
Webinář - online ,
Google Analytics 4 - seznamte se
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den, mám dotaz jestli má smysl absolvovat toto školení, když neumíme mluvit anglicky ( pouze základy). Účet na amazonu založen máme, produkty jsme již prodávali nicméně dělala nám to firma ne moc úspěšně (momentálně máme účet pozastaven).
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDěkuji moc za info.
Pěkný den,
Lucie Chovancová
@Lucie Chovancová Lucie děkuji za dotaz.
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětProtože nevím na jakém trhu a co prodáváte, ale předpokládám usa nebo uk ( zmínka o angličtině)..zde je odpověď.
Právě pro Vás je kurz určen. Navrhuji, že zkontrolujeme nastavení po původním správci, popisky produktů, které doplníme o maximum informací tak, aby zákazník neměl důvod se dále ptát. Následně si projdeme celý proces prodeje a připravím Vám fráze, které můžete používat v případě jednotlivých kroků objednávky, expedice, nebo pro dotazy, které se Vám historicky od zákazníků opakovaly.
Gabriela.