Nebojujte s konkurencí, říďte zkušenost zákazníka
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říká,
že byli s předchozím produktem spokojeni!!!
Váš produkt, služba, cena, to vše je důležité, často ale nerozhoduje o nákupu a zejména ne o loajalitě.
Spokojenost zákazníka je sice důležitým parametrem, k vítězství ale nestačí.
To co zajistí úspěch, je vaše jedinečnost v očích zákazníka - „zážitek“, který zákazník v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný. Je důležité, aby byl spojen právě s vaší značkou
Řízení zákaznické zkušenosti
je soubor postupů, které zvyšují šanci, že si zákazník odnese jedinečnou zkušenost, která bude spojena s vámi a stane se ambasadorem vaší značky.
Co si odnesete
- Porozumíte tomu, co je „zákaznická zkušenost (CX)“ a proč je důležité s ní pracovat.
- Nahlédnete do hlav zákazníka, jak si zkušenost vytváří a co je zásadní pro její vytvoření.
- Ukáži vám, jak ji mapovat a kde je možné ji ovliňovat.
- Budete mít v rukou základní potup pro definování CX a tedy pro její řízení
Jak to bude probíhat a co je dobré vědět
- jde o vzdělávací kurz, bude ale hodně interaktivní a všichni budete zapojeni do tvoření a diskutování
- budeme pracovat 3hod. čistého času, 30 minut je ponecháno na přestávky.
- s sebou v zásadě potřebujete jen něco na vaše poznámky
jako přípravu: zkuste si připomenout, co jste za poslední dobu příjemného zažili - např. návštěvu restaurace, zábavního centra, obchodu a co vše vám v této souvislosti utkvělo v paměti. Dejte na pocity a intuici!
Další zajímavé kurzy
Adobe Illustrátor a digitální ilustrace
Brno ,
Spím lépe!
Praha ,
Příprava na příjímací zkoušky z matematiky (ZŠ)
Webinář - online ,
Střih videa snadno a rychle (možno i on-line)
Praha ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: