Nebojujte s konkurencí, říďte zkušenost zákazníka

6903530-kurz_cem.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říká,
že byli s předchozím produktem spokojeni!!!

Váš produkt, služba, cena, to vše je důležité, často ale nerozhoduje o nákupu a zejména ne o loajalitě.
Spokojenost zákazníka je sice důležitým parametrem, k vítězství ale nestačí.

To co zajistí úspěch, je vaše jedinečnost v očích zákazníka - „zážitek“, který zákazník v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný. Je důležité, aby byl spojen právě s vaší značkou

Řízení zákaznické zkušenosti

je soubor postupů, které zvyšují šanci, že si zákazník odnese jedinečnou zkušenost, která bude spojena s vámi a stane se ambasadorem vaší značky.

Co si odnesete

  • Porozumíte tomu, co je „zákaznická zkušenost (CX)“ a proč je důležité s ní pracovat.
  • Nahlédnete do hlav zákazníka, jak si zkušenost vytváří a co je zásadní pro její vytvoření.
  • Ukáži vám, jak ji mapovat a kde je možné ji ovliňovat.
  • Budete mít v rukou základní potup pro definování CX a tedy pro její řízení

Jak to bude probíhat a co je dobré vědět

  • jde o vzdělávací kurz, bude ale hodně interaktivní a všichni budete zapojeni do tvoření a diskutování
  • budeme pracovat 3hod. čistého času, 30 minut je ponecháno na přestávky.
  • s sebou v zásadě potřebujete jen něco na vaše poznámky

jako přípravu: zkuste si připomenout, co jste za poslední dobu příjemného zažili - např. návštěvu restaurace, zábavního centra, obchodu a co vše vám v této souvislosti utkvělo v paměti. Dejte na pocity a  intuici!

Doprovodné fotky

  • 3607350-n1.jpg
  • 1225240-n2.jpg
  • 8351700-n3.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.