Marketingová strategie

7azd7cf4829-uvdni-foto-01-01.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Udělejte si pořádek v marketingu a dejte mu smysl!

Potřebujete si udělat pořádek ve svých zákaznících?
Děláte množství marketingových aktivit ale jejich dopad vám zůstává utajen?
Máte skvělý produkt či službu, ale nevíte, jak o nich informovat zákazníky?
Přesně tyto otázky a mnohé další zodpovíme ve školení od Digitálních architektů.

STDC marketingový rámec? Cože


Na školení budete pod vedením zkušených lektorů Marka Čecha a Jiřího Vitáka pracovat s rámcem See-Think-Do-Care (STDC), který oni sami používají jako hlavní nástroj při práci s klienty a projekty. Podíváme se, jak strategie a cíle z STDC rámce převést do akce a konkrétních kampaní. Velký důraz bude kladen i na to, jak je pomocí webové analytiky vyhodnocovat.

STDC rámec segmentuje zákazníky na základě vztahu k vašemu produktu či službě. Lze říci, že je člení do tzv. fází nákupního procesu. To poskytuje úplně jiný pohled na vaše zákazníky, než na jaký jste byli doposud zvyklí. Již od prvních chvil, kdy začnete v rámci STDC o marketingu vaší společnosti a vašich zákaznících přemýšlet, otevřou se vám cesty a nápady pro nové marketingové aktivity, které by vás dříve nenapadli. Možná zjistíte, že jsou zákazníci, které jste úplně ignorovali nebo kanály, které jste vůbec nevyužili. Vše se zde točí kolem obsahu, strategií a měření a na tyto složky se detailně podíváme.

Rámec jako takový lze použít pro dílčí kampaně stejně dobře, jako pro celý marketing společnosti.

Supr, ale jak to uvedu do praxe?

Rámec umožňuje spolu s komunikačními plány a návrhy kampaní smysluplně řídit váš marketing a nasměřovat ho k vytyčeným cílům. Důraz je kladen na daty podloženém vyhodnocování marketingových aktivit. Podíváme se na to, jak z cílů a strategií odvodit konkrétní marketingové aktivity, které vám jistě nebudou neznámé: kampaně a profily na sociálních sítích, PPC kampaně, informační emaily, webové stránky, blogové příspěvky, videa apod.

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • See-Think-Do-Care rámec – Co to je? Jak změní přístup k mým zákazníkům a marketingu mojí společnosti?
  • nastavování marketingových cílů
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • volba kanálů, cílení kampaní
  • měření a vyhodnocování kampan
  • Google Analytics a další nástroje webové analytiky – Co to je? Proč je to dobré? Jak to nastavím?
  • PPC kampaně, sociální sítě, email marketing, SEO a jejich napojení na STDC
  • z workshopu si odnesete svůj vlastní marketingový rámec, na kterém budete moci dále pracovat
  • kromě všeho výše uvedeného bude i dostatek prostoru pro konkrétní dotazy z vaší každodenní práce

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.