Komplexní přehled digitálního prostředí pro firmy a freelancery

7yuf84tho8o-room.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Podnikání v internetovém prostředí vyžaduje přehled o zavedených metodách vývoje, digitálního marketingu, správy obsahu a analýzy výsledků. Cílem kurzu je získání co nejucelenějšího přehledu pro efektivnější strategická rozhodnutí, zvýšení výkonnosti webových projektů a osvojení si zrychlené analýzy výsledků.

Naučíte se ovládat 4 základní pilíře Digitálního minima. V prvním pilíři se zaměříme na technickou část webových stránek a v druhém pilíři získáte přehled o formách digitálního marketingu. Třetí pilíř Vás seznámí s často opomíjenou legislativou webových stránek, jako je třeba GDPR a v posledním čtvrtém pilíři se naučíte měřit a vyhodnocovat dosažené výsledky.

Pro koho je kurz určen?

Za jeden den získáte pečlivě vybrané know-how, které můžete uplatnit ve vedoucích pozicích, při správě webových stránek, e-shopu nebo komunikaci s dodavateli.

Co je obsaženo v kurzu?

V ceně kurzu je oběd a občerstvení, které bude k dispozici v nových prostorech business komplexu Jana Babáka v centru Brna :-). Dostanete psací pomůcky i studijní materiály.

Na kurz není nutné se nijak připravovat a je určen pro začátečníky a mírně pokročilé.

Program:

1. Webové stránky

  • Jak zvýšit výkonnost webových stránek

    • Výběr, zabezpečení a korektní nastavení doménového jména
    • Vliv kvality webové šablony (frontendu) na výkon a tržby
    • Jak jednoduše testovat technický výkon webu
    • Důležitost a seznámení s UX a webovou ergonomií
  • Web development

    • Trendy webového vývoje
    • Jak vyvíjet své webové stránky levně a bezpečně
    • Seznámení s progresivními webovými aplikacemi (PWA)

2. Digitální marketing

  • E-mailing
     
    • Proč a jak sbírat ověřené kontakty v souladu s GDPR
    • Důležitost segmentace kontaktů
    • Jak připravit e-mailovou šablonu, aby neskončila ve SPAMu
    • Jak vytvářet žádané e-maily

  • Affiliate marketing

    • Kdy je vhodné o affiliate (provizním) marketingu uvažovat?
    • Jak připravit svůj první affiliate program?
    • Jak stanovit vhodnou výši provizí?
    • Jak budovat provizní síť?
    • Jak zvolit vhodný affiliate software?

  • Výkonnostní marketing

    • Základní principy výkonnostního marketingu
    • Co to je PPC?
    • Seznámení s platformami (Facebook, Instagram, Google Ads / Youtube, Sklik)
    • Základní struktura výkonnostních kampaní
    • Kdy spravovat kampaň svépomocí a kdy si přizvat specialistu?
    • Jak kontrolovat práci specialistů? (PPC manažerů)

  • Content marketing

    • Co je content (obsahový) marketing?
    • Vytváříme strategii obsahového marketingu
    • Seznámení s digitální stopou

  • SEO (optimalizace pro vyhledávače)

    • Co je to SEO a jaké jsou základní principy?
    • Kdy má SEO smysl řešit?
    • Jak se na SEO připravit
    • Proč má SEO vliv na výkon webu

  • Influence marketing

    • Co je to influence marketing
    • Platformy sociálních sítí (Facebook, Instagram, Youtube)
    • Streamovací platformy
    • Kdo je to influencer a jak probíhá spolupráce?
    • Jak vytvářet vlastní vliv na internetu 

3. Právo na webu

  • Jak připravit webový projekt na GDPR
  • Zákonné náležitosti webových stránek
  • Autorské právo v on-line prostředí

4. Webová analytika

  • Seznámení s analytickými nástroji
  • Jaké metriky a data má smysl sledovat?
  • Základní nastavení Google Analytics

 

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.