Jak začít podnikat na Amazonu
Jiří Svoboda
Zajímám se o témata: marketingová strategie, zákaznická zkušenost, UX design, efektivní marketingové nástroje, vytváření produktu a jeho cenotvorbu, obchodní Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Tématem několika hodinového kurzu je praktická ukázka založení byznysu na Amazonu. Bude Vám zodpovězena otázka: "jak začít prodávat fyzické produkty na největším e-shopu v USA". Jde o praktické ukázky konkrétních činností, které musíte udělat pro to, abyste uspěli. Po tomto nabitém workshpu budete mít jasně o tom, co je třeba dělat a jak nad tím přemýšlet.
Nic však není zadarmo, i tady bude potřeba prokázat nějaké dovednosti a schopnosti, ale co se týká knowhow o tom jak začít, tak to Vám bude předáno. Díky workshopu si rozhodně rozšíříte obzory a své možnosti.
V rámci workshopu poznáte spoustu podobně naladěných lidí, několik úspěšných podnikatelů na Amazonu a uslyšíte konkrétní případové studie.
Program workshopu "Podnikání na Amazonu"
- 60 min = jak vybrat ten správný produkt pro prodej na Amazonu, na co se při tom zaměřit
- 60 min = jak správně hledat dodavatele v Asii a v USA, který bude vyrábět produkty pod vaší značkou
- 60 min = nastavení brandingu vaší nové značky na Amazonu
- 60 min = využití logistiky Amazonu, naskladnění a vše kolem dopravy zboží
- 60 min = spuštění vašeho produktu na Amazonu, co a jak udělat, na co si dát pozor
- 40 min = otázky a odpovědi
Uvádím, orientační minutáž jednotlivých modulů, může být lehce odlišné.
Pro koho je kurz určen
- Pro každého, kdo chce začít podnikat a redesignovat svůj život.
- Pro zaměstnané, kteří chtějí získat druhý příjem k tomu, co už mají.
- Pro všechny ty, kteří se chtějí dozvědět něco nového ze světa podnikání.
- Zároveň je to i pro lidi, kteří už podnikají, ale stále se nenašli ten správný produkt nebo pro ty, kteří chtějí zkusit jiný druh (nový) podnikání.
Proč jít na přednášku:
- Dozvíte se principy pro úspěšné nastartování podnikání na Amazonu.
- Načerpáte novou inspiraci, která vám pomůže rozběhnout vlastní podnikání.
- Vyhnete se nejčastějším chybám, které v podnikání na Amazonu lidé dělají.
- Navážete důležité kontakty s lidmi (češi), kteří jsou na stejné vlně a už něco dokázali na Amazonu.
- Poučíte se z reálných příkladů, které si přednášející zažili v praxi.
- Oceníte příjemné prostředí a přátelskou atmosféru akce.
Mít eshop v ČR nebo podnikat na Amazonu
Aktuálně máme v ČR cca 37 000 eshopů. Každý rok jich tisíce vznikne a také tisíce zanikne, co je však důležité, je obrat, který dosahuje zhruba 35 miliard korun, což je jen 7,5 % veškerého obratu retailu. Co tím říkám je, že online roste. To se však bavíme jen o ČR a „pár“ miliardách Kč. Pokud se bavíme o rozvoji e-commerce v USA, tak tam se pohybujeme ve stovkách miliard dolarů (ne desítkách mld korun) = bavíme se o jiné úrovni online služeb.
Amazon je největší obchodní portál na světě
Co je vlastně Amazon a jak je velký? Pojďme se nejdříve podívat na řeč čísel, protože jen ty nám mohou ukázat velikost a ohromnost Amazonu.
Co je vlastně Amazon:
- Prodejní portál
- Mediální společnost
- Logistický magnát
Fakta o Amazonu
Zakladatel: Jeff Bezos
Založeno v roce: 1994
Obrat Amazonu: 107,01 miliard dolarů (2015)
Počet zaměstnanců: 230.800 (2015)
Počet prodaných položek: 2 miliardy (2014)
Počet prodejců z celého světa prodávajících na Amazonu: 2 miliony
Skvělý seminář! Všechno o Amazonu v kostce. Základní rady a tipy, od kterých se můžete odpíchnout v dalším hledání. Budete vědět, kde a co hledat. Velice dobře investovaných 800 korun.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: