Jak využít sociální sítě pro své podnikání?
Matouš Vinš
Jsem cestovatel, kreativec, publicista a autor Travel Bible. Žiju svou prací a rád své zkušenosti předávám ostatním. Díky digitálnímu nomádství se mi doslova Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Na sociálních sítích je dnes téměř každý. I vaši klienti. A také mnoho lidí, kteří se klienty rádi stanou.
Chcete vědět, jak je získat ty nové i jak se starat o stávající?
Co se na kurzu dozvíte:
- Proč být na sociálních sítích
- Které z nich se hodí právě pro vás (zaměřím se hlavně na Facebook, Twitter, Instagram a YouTube)
- Jakým stylem na nich komunikovat
- Rozdíl mezi obsahovým marketingem, brandingem a výkonnostní reklamou
- Jak si stanovovat a měřit cíle na sociálních sítích
- Proč (a případně kolik) investovat do reklamy na Facebooku
- Jak nastavit jednoduchou reklamu na podporu příspěvku
- Komu reklamu doručovat
- Jak sledovat konkrétní konverze na vašem webu přes Facebook
- Jak se vyhnout zbytečné prokrastinaci při správě soc. sítí a jaké externí nástroje k tomu využít
- Koho správou sociálních sítí a reklam na nich pověřit
- Proč komunikovat a udržovat vztah s lidmi, kteří už u vás nakoupili
Pro koho je kurz určen?
Pro malé firmy a živnostníky, kteří:
- cítí potenciál sociálních sítí, ale zatím neví, jak přesně je využít pro svůj prospěch
- zatím spravují své sociální sítě „dle intuice“, ale chtějí tomu dát pevný řád a měřit výsledky
- vidí u ostatních, že jim placená reklama na Facebooku funguje (proč by do ní jinak sypali své peníze), ale svépomocí ji pro sebe nejsou zatím schopní nastavit tak, aby fungovala i jim
- dokáží přemýšlet v dlouhodobějším horizontu a nebojí se nových technologií
Proč přijít právě za mnou?
- na Facebooku jsem jako doma už od roku 2009
- vím, jak dnešní generace „fejsbůkových dětí“ přemýšlí, protože do ní sám patřím
- jsem doslova posedlý testováním všech novinek a neustále nasávám obrovské množství aktuálních informací a know-how z českých i zahraničních zdrojů
- spravuji několik firemních Facebooků, včetně reklam s mnohatisícovými rozpočty
- pomáhám firmám i živnostníkům nastavit obsahovou strategii i komunikaci na sociálních sítích tak, aby zapadala do marketingového plánu, a zároveň odrážela vizi a hlavní cíle firmy
- baví mě otevírat ostatním lidem oči a Naučmese je pro mě ideální platforma
Budu se snažit vyhradit dostatek prostoru jak pro vaše konkrétní dotazy, tak i případně ke krátkým individuálním konzultacím vašich sociálních sítí.
Notebook s sebou!
Další zajímavé kurzy
Pěstounství na vlastní kůži
Hana Martinková
Praha ,
Podnikání bez starostí (možno i online)
Kamil Červinka
Kdekoli v ČR ,
Jak bezpečně koupit správný byt
Petr Ejem
Prostějov ,
Individuální životní koučink aneb vím, co chci
Štěpán Pastula
Praha ,
Komplexní a moderní UI design v nástroji Figma
Sergey Petukhov
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Upeč třeba chleba
Kateřina Forková
Praha ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Radek Petráš
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Dominika Staňková Chválová
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Karel Novotny
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Vítek Novotný
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Zdravím, Matouši,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětráda bych pronikla do tajů sociálních sítí, zatím jsem zcela netknutá a žádné soc sítě nevyužívám a ani nejsem jejich velký fanoušek, abych se přiznala:). Nicméně v rámci rodinného podnikání (event management a e-shop) tyto sítě více či méně využíváme a já osbně nemám žádný profil a o jejich fungování mám jen obecnou představu. Sice pro nás nárazově vymýšlím obsah kampaní, ale sama je nejsem schopná prakticky spouštět.
Shodou okolností a vlivem současného vývoje se stávající situace mění i v našem podnikání a nastal čas, kdy je potřeba, abych se se v tomto oboru zorientovala a naučila se tyto nástroje využívat prakticky a konstruktivně. Primárně se jedná o FB a Inst., jiné kanály nepoužíváme. Na tomto portále je řada kurzů, oslovilo mě více nabídek, ale také jsem si všimla, že se lektoři opakují. Zaujal mě i konrkétně tento kurz, ale možná bude vhodnější jiný, který nabízíte a který byste mi doporučil. Klidně si počkám na offline verzi, ale jsem připravená i na webinar. Díky předem za zprávu a přeji fajn víkend, Adéla