Jak vytvořit reklamní obsah pro sociální sítě
Jirka Vávra
Dobrý den, těší mě, že jste mi věnovali pozornost. Na řádcích níže jsem se snažil popsat, proč byste mi měli věřit, že jsem schopen vám něco předat :) Mějte Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Jak vytvářet obsah pro digitální prostředí, aby zaujal zákazníka, získal si jeho pozornost, předal mu správnou message, prodal produkt nebo službu a zároveň budoval značku? Fungující reklama totiž není dílem náhody nebo štěstí. Nestačí mít jen nápad. Není to jen o hezky natočeném videu nebo pěkné fotce. Naopak, schopnost vytvořit dobrou reklamu je profese, která vyžaduje soubor komplexních znalostí a metodik, které jsou základem pro její úspěšnou tvorbu.
Cílem kurzu je předat inspiraci a know-how postupů, které si účastník rovnou vyzkouší i v praxi. Bude analyzovat aktuální reklamy (texty, fotky videa na sociálních sítích i mimo ně), vytvářet vlastní návrhy pro známe brandy (včetně jejich výroby), prezentovat je ostatním, získávat kolektivní feedback, aby tak otestoval čerstvě nabyté zkušenosti.
Osahá si copywriting, storytelling, tvorbu psychologických profilů nebo práci s kontextem a trendy. Bude umět přizpůsobit obsah různým kreativním formátům, využít výhody sociálních sítí a definovat tu nejefektivnější cestu k oslovení zákazníka.
Kurz je vhodný pro všechny, kteří tvoří nebo chtějí tvořit obsah nejen pro sociální sítě firem a značek, ale i pro začínající kreativce, kteří hledají inspiraci a chtějí rozšířit své znalosti.
---
Co vás čeká:
- Analýza úspěšných a neúspěšných reklam
- Tvorba profilu cílové skupiny
- Osvojení si metody inspirace
- Sociální sítě a jejich formáty
- Tvorba vlastních návrhů
- Teorie postupu tvorby reklamního obsahu
Co si odnesete:
- Metodiku, jak tvořit zajímavý obsah
- Typy a triky pro různé sociální sítě
- Best practice komunikace velkých značek
- Vlastní návrhy (lze využít i pro vlastní potřeby)
---
Jak to bude probíhat:
- Online / interaktvně (nejedná se o webinář, účastníci jsou neustále zapojeni)
- 09:00-12:00 interaktivní workshop
- 13:00-15:00 samostatná práce
- 16:00-17:00 ukázky prací a Q&A
*Lektor workshopu má za sebou 40+ interaktivních online workshopů a v současnosti dělá školení pro firmy právě na téma "Jak organizovat a vést online workshopy" (mezi jeho klienty patří Česká Spořitelna, Globus a další).
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: