Jak vyhodnocovat Facebook v Google Analytics
Aneta Hejnova
Už dávno neplatí, že analytika je jen pro lidi s Matfyzem nedej bože jen pro kluky. Nástroje, které jsou v dnešní době k dispozici přenechaly programování Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Facebook je černá díra a výsledky v Business Manager (BM) jsou zkreslené. Naučíme se, jak si správně nastavit BM, na co si dát pozor při vyhodnocování i jak pomocí UTM parametrů získat ta nejpřesnější data o fungování Facebook kampaní.
Je kurz pro mě?
Spravuješ sociální sítě v práci, vlastního projektu, pro agenturu nebo freelancuješ? Vyhodnocuješ výsledky v Business manager? S Google Analytics umíš alespoň lehce pracovat? Pak právě pro tebe je kurz určený!
Kurz je pro tebe vhodný pokud:
- nevíš 100% jak fungují tvoje příspěvky / reklamy na Facebooku
- občas koukáš na výsledky kampaní v Business Manager
- nepoužíváš UTM parametry u kampaní
- nevíš co jsou to asistované konverze
- U pojmů CPC, CTR, PNO si nejseš 100% jistý
- chceš si prohloubit znalosti Google Analytics
Proč si kurz vybrat:
- 80% praxe 20% teorie - většinu času strávíme v nástrojích Google Analytics / Business Manager
- video z kurzu - nahraný každý pohyb myší i každé slovo, které na kurzu padne
- domácí úkol + feedback - pošli úkol do 3 dnů po kurzu a dostaneš zpětnou vazbu
Další zajímavé kurzy
Hvězda komunikace s Laštovkou na drátě a umělou inteligencí
Co je Low Carb / nízkosacharidové stravování a jak na něj
Online školení Google Analytics 4 prakticky
Webinář - online ,
Bezproblémová investice do nemovitostí
Praha ,
Základy cvičení a filozofie Čchi-kung (Qi Gong)
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: