Jak vyhodnocovat Facebook v Google Analytics

Aneta Hejnova

Už dávno neplatí, že analytika je jen pro lidi s Matfyzem nedej bože jen pro kluky. Nástroje, které jsou v dnešní době k dispozici přenechaly programování Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Facebook je černá díra a výsledky v Business Manager (BM) jsou zkreslené. Naučíme se, jak si správně nastavit BM, na co si dát pozor při vyhodnocování i jak pomocí UTM parametrů získat ta nejpřesnější data o fungování Facebook kampaní.

Je kurz pro mě?

Spravuješ sociální sítě v práci, vlastního projektu, pro agenturu nebo freelancuješ? Vyhodnocuješ výsledky v Business manager? S Google Analytics umíš alespoň lehce pracovat? Pak právě pro tebe je kurz určený!

Kurz je pro tebe vhodný pokud:

  • nevíš 100% jak fungují tvoje příspěvky / reklamy na Facebooku
  • občas koukáš na výsledky kampaní v Business Manager
  • nepoužíváš UTM parametry u kampaní
  • nevíš co jsou to asistované konverze
  • U pojmů CPC, CTR, PNO si nejseš 100% jistý
  • chceš si prohloubit znalosti Google Analytics

Proč si kurz vybrat:

  • 80% praxe 20% teorie - většinu času strávíme v nástrojích Google Analytics / Business Manager
  • video z kurzu - nahraný každý pohyb myší i každé slovo, které na kurzu padne
  • domácí úkol + feedback - pošli úkol do 3 dnů po kurzu a dostaneš zpětnou vazbu

 

 

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.