Jak úspěšně kandidovat v krajských volbách 2024

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Tříhodinový webinář politického marketéra Svatopluka Bartíka
JAK ÚSPĚŠNĚ KANDIDOVAT V KRAJSKÝCH VOLBÁCH 2024
Kdo se chystá kandidovat příští podzim do krajského zastupitelstva, má nejvyšší čas začít promýšlet strategii, budovat síť příznivců a dostávat se do povědomí spoluobčanů. Ukážu vám, jak na to – čistě prakticky s orientací na váš co nejlepší volební výsledek.
CO SE NAUČÍTE:
- jak registrovat kandidátku
- proč a jak mít voličsky atraktivní kandidátku
- jak formulovat svoje vize a cíle do volebního programu a servírovat je spoluobčanům
- podle jakých pravidel sestavit kvalitní strategii kampaně
- jak připravit a provést úspěšnou volební kampaň
- jak rozložit kampaň do fází
- jak se profilovat v regionálních médiích
Které problematiky proberem:
* základy politického marketingu - Sequelovo desatero
* základy lokálního public relations
* zákon o volbách do krajských zastupitelstev
Účastník kurzu obdrží zdarma skripta shrnující vše podstatné z kurzu.
Pokud si objednáte i konzultaci můžete ji čerpat i nadvakrát e-mailem či telefonicky, přes Skype či Zoom, případně i na osobní schůzce (naplánované po předchozí domluvě v Praze či v Brně).
Tříhodinový blok je rozdělen na dva bloky s cca desetiminutovou přestávkou. V první části se věnuji spíše právním a organizačním záležitostem podání a sestavení kandidátky a vlastního programu. V druhé části se zaměřujeme už jen na samotnou kampaň, její hlavní zásady a řešíme hlavně praktickou podobu kampaně. Po škončení školení mívám většinou pár desítek minut čas ještě pokračovat diskuzí s frekventanty na otázky, které je zajímají.
Hlavní účely mého školení jsou:
- nutné minimum právních a organizačních informací
- předání klíčových principů, jak funguje voličské rozhodování dlouho i těsně před volbami – stručně teoreticky, ale vysvětleno velmi prakticky
- poskytnutí konkrétních rad, jak na samotnou kampaň a přímou i mediální komunikaci
- inspirovat, nadchnout a nastartovat účastníky školení pro vlastní kampaň a jejich správnou "bojovou" náladu :-)
Abychom během webináře měli dostatek prostoru pro zodpovězení vašich dotazů, jeho kapacita je maximálně 12 účastníků.
Další zajímavé kurzy

Testovací kurz
Praha ,

Hra na kytaru nebo zpěv
Praha ,

Hledání smysluplných životních cílů (koučink)
Webinář - online ,

Vařením ke štíhlosti
Praha ,

Praxe ve 20leté jedlé přírodní zahradě s permakulturními prvky
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně
Ostrava ,

Citlivý řez ovocných stromů, pouze teorie
Hradec Králové ,

Smysluplné rozhovory
Praha ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,

Módní workshop; Kapsulový šatník
Strakonice ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: