Jak si říct o doporučení? Aneb jak zákazník zákazníka přivádí...
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍK -> PRODEJNÍ ROZHOVOR -> ANO/NE -> NASHLEDANOU......A to celé v režimu FD (furt dokola) Je vám to povědomé ? Bohužel zde většina podnikatelů/obchodníků končí. O to větší prostor pro vás, kteří se nechtějí zařadit mezi většinu a mají motivaci tento málo využitý prostor "zobchodovat". Pojďmě si říct jak a proč má smysl se DOPORUČENÍM zabývat.
Kurz je pro :
- podnikatele
- živnostníky
- obchodník
- vlastně pro všechny :-)
V bodech co vás čeká :
- Doporučení a jeho přínos
- Proč si neříkáme o doporučení
- Kde všude se dá říct o doporučení
- Jak zabudovat do "mozků" duležitost aktivity si o doporučení říkat
- Jak si začít říkat o doporučení u zákazníků
- Metodika doporučení v přímém obchodu
- Metodika doporučení v nepřímém obchodu
- Jak často a kolik doporučení od zákazníků brát
- Jak změnit zažité vzorce, že mi nikdo doporučení nedá
- Nakonec vám dám vodítko, jak si vytvořit vlastní postup, kterým si budete o doporučení říkat VY.
Není nic horšího než mít v pondělí prázdný diář a čekat že zazvoní telefón. Opět jde o proces a systematickou usilovnou práci. Příjde den kdy budete mít "nápráskaný diář" kdy zákazníci volali vám.
Další zajímavé kurzy
CorelDRAW (Corel) komplexní ovládání programu
Příprava na přijímací výtvarnou zkoušku ARCHITEKTURA
Minikurz sebeobrany
Dětská jóga I - základní know how
Webinář - online ,
Naučte se titulkovat profesionálně
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Základy háčkování
Praha ,
Vánoční zpívání: Rybovka pro ženské hlasy
Praha ,
Najděte svůj osobitý styl (a už ho neztraťte)
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: