Jak si říct o doporučení? Aneb jak zákazník zákazníka přivádí...
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍK -> PRODEJNÍ ROZHOVOR -> ANO/NE -> NASHLEDANOU......A to celé v režimu FD (furt dokola) Je vám to povědomé ? Bohužel zde většina podnikatelů/obchodníků končí. O to větší prostor pro vás, kteří se nechtějí zařadit mezi většinu a mají motivaci tento málo využitý prostor "zobchodovat". Pojďmě si říct jak a proč má smysl se DOPORUČENÍM zabývat.
Kurz je pro :
- podnikatele
- živnostníky
- obchodník
- vlastně pro všechny :-)
V bodech co vás čeká :
- Doporučení a jeho přínos
- Proč si neříkáme o doporučení
- Kde všude se dá říct o doporučení
- Jak zabudovat do "mozků" duležitost aktivity si o doporučení říkat
- Jak si začít říkat o doporučení u zákazníků
- Metodika doporučení v přímém obchodu
- Metodika doporučení v nepřímém obchodu
- Jak často a kolik doporučení od zákazníků brát
- Jak změnit zažité vzorce, že mi nikdo doporučení nedá
- Nakonec vám dám vodítko, jak si vytvořit vlastní postup, kterým si budete o doporučení říkat VY.
Není nic horšího než mít v pondělí prázdný diář a čekat že zazvoní telefón. Opět jde o proces a systematickou usilovnou práci. Příjde den kdy budete mít "nápráskaný diář" kdy zákazníci volali vám.
Další zajímavé kurzy
Škola designu Canva: Pokročilé techniky
Praha ,
Svatební přípravy a organizace od A do Z
Praha ,
Time management: Čas na život
Praha ,
Kariéra s koučem - jak dál?
Webinář - online ,
Trénink v přírodě jako evoluční nástroj ke zdraví
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: