Jak oslovit zákazníky, aby vás uslyšeli
Kateřina Málková
Kromě toho, že jsem máma dvou kluků 10 a 18 let, za sebou mám 25 let praxe, z nichž 13 let samostatně podnikám. Povoláním jsem finanční manažer a odhadce Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Dobře formulovaná nabídka Vám dovolí oslovit svoje potenciální zákazníky, aniž byste museli vynakládat obrovské úsilí, investovat velké částky do reklamy, trávit spoustu času v sociálních sítích a vymýšlet, co ještě můžete napsat.
Dnes je poměrně složité se prokřičet skrz mlhu různých, často velmi podobných nabídek, kterými lidé jsou doslova zavalení, pokud ve své vlastní nemáte určitou osobitost.
Na tomto workshopu Vám ukážu:
- jak vytvořit / napsat svoji nabídku,
- jak zdůraznit Vaši odbornost,
- jak upoutat pozornost Vaší cílové skupiny na klíčové výhody Vašich služeb nebo produktů,
- jak se odlišit od svých konkurentů,
- jak tuto nabídku používat pro marketingovou komunikaci efektivně, abyste získávali nejen pozornost, ale také dostatek platících klientů.
Postup, který si odnesete z workshopu, Vám pomůže:
- odlišit se v mlze podobného obsahu koučů, konzultantů, poradců, e-booků, jazykových kurzů, designerů interiérů apod.
- navrhnout nebo upravit svoji webovou prezentaci v souladu s ní,
- určit témata pro obsahový plán pro komunikaci se svými potenciálními a stávajícími zákazníky,
- pochopit, co přesně můžete zadávat copywriterům a co od nich očekávat,
- upoutat pozornost takových klientů, pro které Vaše nabídka bude mít hodnotu,
- přestat prodávat cenou.
Možná jste již absolvovali kurzy, které učí technikám marketingových komunikací na internetu, například e-mail marketingu, ale z nějakého důvodu ve Vašem případě to nemělo očekávaný efekt. Po absolvování tohoto workshopu pochopíte, co Vám chybělo ve Vaší komunikaci a dokážete začít to úspěšně napravovat.
Kurz je vhodný pro začínající podnikatele, pro podnikatele, kteří si sami zajišťují propagaci, anebo chtějí tuto část své práce delegovat na odborníky, jen nevědí, jak začít, na koho se obrátit, jak tuto práci zadávat, aby měli očekávaný výsledek.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: