Jak na slovní sebeobranu a zpětnou vazbu
Jindra Hraško Brousková
Působím jako Business Strategy Guide. Už více jak 20 let společně s majiteli, managementem i zaměstnanci, pomáhám hledat jejich proč. Skrze správné určování Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Jak se naučit pohotově zareagovat v situacích, které pro nás nejsou příjemné? Jaká pravidla můžeme u slovní sebeobrany využívat? Jak se připravit na zpětnou vazbu od nadřízeného? Jak zareagovat na nevyžádanou zpětnou vazbu druhých? Jak druhému sdělit, že například nejsme spokojeni s jeho prací, s tím, že potřebujeme, aby svoji práci dodělal?
Témata:
- Jak přijímat a poskytovat zpětnou vazbu?
- Jak na vyžádanou a co s nevyžádanou zpětnou vazbou?
- Kdy je zpětná vazba nárokovatelná a kdy ne?
- Pravidla slovní sebeobrany
- Techniky slovní sebeobrany
Detailní instrukce obdržíte na email po přihlášení na online webinář.
V případě, že po registraci na webinář zjistíte, že se kurzu nemůžete účastnit, napište mi prosím. Budete z webináře odhlášeni a dáte prostor dalším zájemcům.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: