Jak na slovní sebeobranu a zpětnou vazbu

4kad8zr1sy9-eefcc15a-071d-48ec-8863-87dc05335a8b.jpeg

Jindra Hraško Brousková

Působím jako Business Strategy Guide. Už více jak 20 let společně s majiteli, managementem i zaměstnanci, pomáhám hledat jejich proč. Skrze správné určování Více o lektorovi »

4nky9xjn1z74j9j-webinar-28-4-2020.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Jak se naučit pohotově zareagovat v situacích, které pro nás nejsou příjemné? Jaká pravidla můžeme u slovní sebeobrany využívat? Jak se připravit na zpětnou vazbu od nadřízeného? Jak zareagovat na nevyžádanou zpětnou vazbu druhých? Jak druhému sdělit, že například nejsme spokojeni s jeho prací, s tím, že potřebujeme, aby svoji práci dodělal?

Témata:

  • Jak přijímat a poskytovat zpětnou vazbu?
  • Jak na vyžádanou a co s nevyžádanou zpětnou vazbou?
  • Kdy je zpětná vazba nárokovatelná a kdy ne?
  • Pravidla slovní sebeobrany
  • Techniky slovní sebeobrany

Detailní instrukce obdržíte na email po přihlášení na online webinář. 
V případě, že po registraci na webinář zjistíte, že se kurzu nemůžete účastnit, napište mi prosím. Budete z webináře odhlášeni a dáte prostor dalším zájemcům.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.