Jak efektivně telefonovat?

9yrw294z8ux-20190414-091201.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kolik času protelefonujete v práci? Telefonujete vy, nebo druzí telefonují Vám? Naučíme Vás základní techniky, které Vám pomohou při telefonních hovorech, ať už prodáváte po telefonu nebo jen potřebujete být efektivní při domlouvání svých aktivit.

Na konci kurzu pak ještě bude znát:

  • Co říkám svým chováním já a co můj partner na druhé straně
  • Motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže
  • Zdvořilé odolávání
  • Udržení profesionálního vztahu
  • Negativní zpětná vazba a její použití
  • Obrana proti manipulaci a technikám tlaku
  • Podstata manipulativního jednání
  • Sdělování negativních zpráv
  • Praktické nácviky telefonních hovorů

Učte se od těch, kdo učí nejlepší!

Ing. Kateřina Bělková, mediátorka, koučka a školitelka vyjednávání

Mgr. Jan Valoušek, mediátor, právník, školitel vyjednávání

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.