Jak efektivně telefonovat?
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kolik času protelefonujete v práci? Telefonujete vy, nebo druzí telefonují Vám? Naučíme Vás základní techniky, které Vám pomohou při telefonních hovorech, ať už prodáváte po telefonu nebo jen potřebujete být efektivní při domlouvání svých aktivit.
Na konci kurzu pak ještě bude znát:
- Co říkám svým chováním já a co můj partner na druhé straně
- Motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže
- Zdvořilé odolávání
- Udržení profesionálního vztahu
- Negativní zpětná vazba a její použití
- Obrana proti manipulaci a technikám tlaku
- Podstata manipulativního jednání
- Sdělování negativních zpráv
- Praktické nácviky telefonních hovorů
Učte se od těch, kdo učí nejlepší!
Ing. Kateřina Bělková, mediátorka, koučka a školitelka vyjednávání
Mgr. Jan Valoušek, mediátor, právník, školitel vyjednávání
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: