Jak cíleně vystavět obchodní schůzku - II. část
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Začínáte s obchodováním? Chcete vědět, jak na to, jak vystavět schůzku a vést jednání? Nebo už jste zkušený obchodník a chcete si některé věci osvěžit? Nebo podnikáte a obchod je jen nutnou součástí vaší práce? Pak právě pro vás je určený tenhle trénink.
Obsahem je pohled na obchodní jednání v celé jeho šíři a hloubce. Zaměříme se na:
- jak se získanými informacemi pracovat a jak je použít k návrhu řešení pro zákazníka,
- sestavení finálního návrhu vč. ceny a případného vyjednávání,
- závěrečnou fázi jednání a
- analýzu po schůzce.
Všechna témata jsou podpořená obchodními technikami, jejichž zvládnutí vytváří předpoklady pro úspěšné uzavírání obchodů na jednáních. Celý tento trénink je doplněn o příklady z každodenního života. Sám obchoduji již 17 let, mám za sebou více než 2.000 jednání, obchodoval jsem s velkými korporacemi i menšími firmami, stavěl a rozvíjel obchodní týmy, řešil jsem průšvihy, užíval si chvíle uzavřených velkých obchodů, a v životě mnohé zažil.
Co trénink může vyřešit?
- Vnese jistotou do obchodování,
- ukáže, jak vypadá obchodní schůzka,
- uvědomit si, v jaké fázi jednání se obchodník se zákazníkem nachází,
- díky tomu zefektivní interní komunikaci (např. při sestavování nabídek, při sestavování vyjednávacího týmu, firemních prezentacích, apod.),
- vědět, kdy mlčet a kdy mluvit,
- sníží počet odchozích zákazníků,
- zvýší počet uzavřených obchodů.
Trénink trvá 1 den. Jsou vypsané dva druhy termínů. Jeden celý den a nebo je trénink rozdělený na dvě části - vždy dva dny odpoledne (označené, zda jde o první nebo druhou část, stojí za to přihlásit se na obě části).
Jak trénink probíhá?
- Teoretická část zaměřená na předání všech důležitých informací,
- praktická část, která doplňuje teorii - jde to hned za sebou,
- účastníci sami a ve skupinách pracují na úkolech, které následně projdeme v celé skupině,
- sdílení zkušeností - nacházíme praktická témata společná pro skupinu a na těch následně pracujeme,
- každý si udělá svůj plán na to, co začne po tréninku hned dělat.
Co mít s sebou: vědět o sobě, jak obchoduji, jak mi to funguje, čím jsem do teď prošel a co bych chtěl ve své profesi dosáhnout.
Co budete mí po tréninku: jistotu v obchodování, fungující obchodní přístupy, našlápnuto k více uzavřeným obchodům, více zákazníků a vytištěný prezentační materiál s vašimi poznámky, abyste se k tréninku mohli vracet i po jeho skončení.
Další zajímavé kurzy
Škola designu Canva: Pokročilé techniky
Praha ,
Svobodné nohy - barefoot sandály
Praha ,
Spím lépe!
Praha ,
Hlasem k sobě - objevování (základní kurz)
Praha ,
PowerPoint na pohodu: od Zelenáče po Experta
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Vyšívací workshop
Praha ,
Citlivý řez ovocných stromů, pouze teorie
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: