HR Marketing: 1. část: Značka zaměstnavatele

1xbxtk0avmcthsu-dsc-4288.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Co se na kurzu dozvíte?

  • Ujasníme si terminologii HR marketingu 
  • Řekneme si, proč je důležité hledat smysl společnosti
  • Projdeme si VHSku (vize, hodnoty a strategie značky zaměstnavatele)
  • Rozebereme do detailu personalizaci značky zaměstnavatele
  • Vysvětlíme a ukážeme si, jak se tvoří HR Marketing mix
  • Nastavíme potřebnou strukturu pro vznik značky zaměstnavatele
  • Definujeme si měřitelné ukazatele (Employee Value Proposition)
  • Podíváme se na aktuální trendy v oblasti značky zaměstnavatele

Pro koho je školení určené?

Pro všechny, kteří chtějí proniknout do hloubky HR Marketingu:)

Jak to proběhne?

Setkáme se v uzavřené LinkedIn skupině.

Online kurz HR Marketingu jsme rozdělili do třech částí:

Bloky trojdílného kurzu:

1. část: Značka zaměstnavatele 
2. část: Kariérní stránky a sociální sítě
3. část: Strategie HR Marketingu

Každá část bude trvat 2h.

Po každé části dostanete domácí úkol k vypracování.

Z tohoto důvodu jsme kurz rozložili do tří dnů. 

Kurz doporučujeme absolvovat celý, jednotlivé bloky na sebe navazují a tvoří konzistentní celek.

Absolvováním celého kurzu získáte navíc 2 benefity:

+1h osobní konzultace po skončení celého kurzu
+10% slevu na celý kurz

Každou část je možné absolvovat i samostatně.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.