E-shop jako projekt od srdce
Jan Soukup
V mém životě jsou zásadní dvě témata. Osobní rozvoj a internet. Obě témata jsou velmi aktuální a velmi úzce propojená. Především vnitřním tvůrčím potenciálem, Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
PLÁNUJEME, PŘIPRAVUJEME, SPOUŠTÍME A ROZVÍJÍME. CÍTÍTE TU VIBRACI?
Určeno
Pro všechny, kteří uvažují o založení vlastního e-shopu.
Pro ty, kteří mají e-shop nově, ale podcenili on-line svět a potřebují více informací.
Pro ty kteří hledají inspiraci.
Jaká budou témata a obsah?
Rozdělil jsem školení na čtyři části - pro lepší přehlednost i možnost jít z obecných rovin do větších hloubek tématu. Ukážeme si konkrétní příklady, necháme se inspirovat současností, budeme si povídat o tom, co vše spolu souvisí. A bude prostor i pro kladení velmi záludných otázek.
Část I. - Odkud začít? Chodí pešek okolo...
- Internet je, když ... co když?
- Pevný bod ve vesmíru! Máte ho?
- Základní myšlenka, idea, nápad, koncepce, smysl, vize.
- Jak je na tom okolní svět? Dobře? Inspirace!
Část II. - Tušení souvislostí. Kdyby byly v ...
- Jsem plný nápadů, ale který z nich je ten pravý? Rešerše, analýzy?
- Dodavatel systému e-shopu, hosting, projekt, výběrové řízení? Bože, kdo mi pomůže?
- Co potřebuji a jak se k tomu mám postavit? Hlavně čelem a s pohledem na horizont :-).
Část III. - Už je to tady! Zítra spouštíme live.
- Mám nachystaný a připravený e-shop. Už jen ho spustit. Opravdu?
- Jak mě lidé najdou? Asi přišel čas na ten marketing a tu strategii... Tak určitě!
- Čím mám začít? Je toho nějak hodně... Adwords, Sklik, Heureka, Zboží, Facebook... UF!
- Legislativní povinnosti. Co že?
Část IV. - A co teď? Jsem e-shopista?
- Přišla první objednávka! No a co? Teď to teprve začíná!
- Funguje vše tak, jak to bylo chtěno? Doprava, služby, něco navíc? Vrátí se ke mě zákazník?
- Budování obsahu, důvěry a jedinečnosti.
- Jak nezkrachovat v prvním roce?
Co mi to přinese?
Především ušetříte, případné investice, pokud se nakonec rozhodnete, že e-shop není vaše parketa. Cílem není přesvědčit vás, že e-shop je pro každého a že je to jediná a správná cesta. Naopak si odkryjeme veškerá úskalí, která hrozí a pomohou vám v dalším rozhodování vašeho byznysu.
E-shop musí mít hlavu i patu. Bez toho nemůže tento organismus fungovat. A já se vám pokusím pomoci najít oba konce.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: