Digitální minimum
Jarek Mikes
Jsem profesionální rozjížděč nápadů :-). Více než 15 let se věnuji Internetu a digitálním technologiím. Jako freelancer pracuji již od roku 2002 a svůj první Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz je určený pro začátečníky, kteří se chtějí rychle a věcně zorientovat v problematice podnikání na internetu, v digitálním marketingu a digitální agendě. Během 4 hodin získáte výběr toho nejdůležitějšího know-how.
Získáte digitální minimum - základ, bez kterého se neobejde nikdo, kdo se rozhodne podnikat v online prostředí.
Kurz je vhodný také pokud startujete novou kariéru, kde je vyžadováno základní povědomí digitálního marketingu. Je ideální pro začínající PPC manažery, SEO konzultanty, copywritery, affiliate manažery, marketéry, webmastery.
A pokud chcete začít s digitálním nomádstvím, je kurz přímo povinností :-).
Nečekejte obecné definice, pojedeme na praktických příkladech. #nobullshits
Program
Webové stránky
- Jak získat ze své domény maximum?
- Jak vybrat správný redakční systém
- Proč má UX a ergonomie vliv na tržby a úspěšnost webu
- Rychlokurz HTML/CSS
- Proč je důležité znát tzv. "Mobile-first"
Digitální marketing
- Příklady použití affiliate marketingu v praxi
- Příklady použití e-mailing marketingu v praxi
- Příklady optimalizace pro vyhledávače (SEO) v praxi
- Příklady influence marketingu v praxi
- Příklady výkonnostního marketingu (PPC) v praxi
- Příklady strategie obsahového marketingu v praxi
Webová analytika
- Základní metriky webu
- Jak správně nasazovat měřící kódy
Legislativa
- Co to jsou cookies?
- Co musí web splňovat z pohledu GDPR?
- Jak pracovat s osobními údaji?
- E-mailing a GDPR?
- Co je to informační minimum?
Co si vzít sebou:
Ideální je si vzít sebou notebook nebo tablet, není to však podmínkou. Ode mne dostanete blok na poznámky a další studijní materiály. Hlavně nezapomeňte dobrou náladu a chuť učit se něco nového.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: