Hana Jadavan
Na Naučmese od 27. 6. 2021. Navštívil/a 2 kurzy.
Přihlášený na kurzy:
Navštívené kurzy (2):
Jak Hana hodnotí navštívené kurzy:
-
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Za málo času a peněz hodně muziky. Měla jsem na kurz skvělá doporučení a přiznám se, že jsem myslela, že se kromě lovení ryb naučím taky jednu z nich rovnou připravit k jídlu (= rovnou vytvořím nějaký kus pro mě relevantního obsahu nebo vygeneruju nějaké nápady relevantní přímo pro mou tvorbu), ale po osobní zkušenosti jsem pochopila, že to, že mě Michelle naučila lovit, je stejně to nejdůležitější, a v rámci časové dotace ty priority, co v kurzu učit a co ne, má vybrány nejlíp, jak to v daný okamžik jde. Yet, posledních 15 minut, kdy Michelle sdílela, jak k tvorbě obsahu prakticky přistupuje ona sama, byl pro mě highlight celého půldne, ale to už je můj problém, že se mi líp učí od ostatních než sama na sobě :) Abych to shrnula: Celé to bylo boží, včetně mimostudijních (lidských) zážitků, fakt!
Názor na lektora (Michelle Losekoot): Miluju! ❤ Příjemná, srozumitelná, inteligentní, pozorná, přátelská, nápomocná, inspirativní expertka. Je tam všechno, co u lektora/lektorky hledám :)
-
Tvůrčí psaní 2.0
Nebyl to pro mě zabitý čas a zejména druhá část pro mě hodnotu určitě měla. Ráda jsem se také s oběma lektory seznámila, velmi si jich obou vážím a bylo vidět, že do toho oba dávají své srdce. Jen jsem měla zkrátka trošku jiná očekávání, což se promítne i v následujícím textu.
Co bych na kurzu zlepšila jsou především dvě věci:
1) Návaznost obou bloků - za mě měl každý z nich tak odlišné zaměření, že v nich průnik najde patrně jen někdo, kdo má web, kam píše povídky, nebo nějaký firemní copík. Pro většinu lidí ale nebude linka "příběhy se objevují všude" stačit - tvořila spíš dojem umělého propojení a kurz působil víc jako dva zcela odlišné za sebou jdoucí školení než jako jeden celek.
2) Cílovka - když už jsme se o ní učili, daleko více bych se na ni zaměřila i u tohoto kurzu. Většina účastníků byli lidé, kteří chtěli pomoct správně rozjet nebo ještě víc potunit sítě nebo blog. První část kurzu se této problematice nevěnovala vůbec a druhá byla spíše zaměřena na to, jak věci komunikovat, když jste firma s vlastním produktem. Pokud si ale píšete blog jen tak pro sebe nebo se snažíte o nějaký sociální inluencing, bude pro vás náročnější najít v kurzu tu pravou hodnotu pro vás (všechna čest Michelle, která se pak na základě našeho feedbacku snažila info pro nás co nejvíc uzpůsobit).
Za sebe bych tak doporučila:
- aby se oba autoři ve svých blocích vzájemně navštívili a víc se ve svých sděleních a cílech kurzu sladili
- aby se lépe nastavila očekávání účastníků, co je skutečně obsahem a pro koho je určený, nebo ještě lépe: uzpůsobit informace a komunikaci během kurzu podle složení účastníků (když tam nemám firmy, nemluvit o firmách, když tam nemám lidi, co píšou beletrii, zaměřit se na to, jak umět vyjádřit vlastní myšlenky)
- vzhledem k časové dotaci by bylo nejlepší, kdyby obě školení fungovala spíše samostatně - na každý z bloků bylo tak málo času, že jsme šli v obou jen velmi po povrchu, přitom by si školení od takových guru zasloužilo opravdu více času
- případně bych se vyprdla na výklad "letem světem" teorie a zaměřila bych obsah školení na tipy a triky z praxe obou lektorů. Hodně z nás očekávalo více "jak na to" (jak s blogováním začít, jak členit odstavce, jak se v psaní zlepšovat, jak být vtipnější, apod.) než obecné info, kterého je plný internet. Pokud by byl kurz veden spíše tímto způsobem, účastníci by si z něj patrně v rámci časové dotace odnesli daleko více a reálně by je v jejich situaci hodně posunul