Roman Hřebecký
Na Naučmese od 20. 3. 2013, vedl/a kurzy pro 27 účastníků. Navštívil/a 2 kurzy.
Ahoj, jsem Roman. Roman Hřebecký. Spoustu let dělám PR, sociální sítě a copywriting. Díky těmhle zkušenostem umím dneska tolik moderní content marketing. Zaměřuji se v něm na image značky a na marketingově využitelné příběhy, které ji odliší. Mohlo by se zdát, že jsem všeuměl, ale není to pravda - dělám obsahovou strategii a na workshopech inspiruji, ukazuji cestu a dávám podněty. Můj marketing, nekřičí z billboardů a televizních reklam. Pracuji na příběhové kampani Jeleního loje, vymýšlím a propaguji komunitní akce COWO Brno, designuji larpy (hry pro dospělé) s Court of Moravia. Mou kreativitu a texty můžete vidět třeba na webu Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity, jako social media specialist spolupracuji s agenturou Tequila Praha a jako školitel s igloonetem. Víc informací o mně a o mé práci hledejte na Pábení.cz. Ve zkratce ale stačí vědět, že dělám obsah. Obsah, který baví, těší a pomáhá. Dělám marketing vonící člověčinou.
Roman
Již uskutečněné kurzy:
Co říkají účastníci kurzů:
-
Viktoriya Miroshnichenko
je moc simpaticky a přijemny človek. S lektorem jsem byla absolutne spokojena.
-
Lenka Zlámalová
umí vést přednášku, jasně formulované, co chce sdělit, dobré vyjadřování, interaktivnost, umí vtáhnout; občas v průběhu vysvětlování se objevila zvuková vata - eee, aaa apod., ale ne příliš často
-
Martin Kůra
Roman má velmi sympatické názory a neotřelý a hravý pohled na marketing, což je v době orientace na výkon příjemná změna.
-
pavla lokajová
Super, očividně profík v oblasti. Líbilo se mi, že přiznal i kampaně, které se mu nepovedli. Šla jsem tam už na doporučení právě na lektora :)
-
petra bartonkova
Romana toto téma opravdu baví a to je znát.