Peter Matisko
Na Naučmese od 8. 4. 2016.
Majitelům malých a středních firem pomáhám nejen získat, ale i udržet si klienty. Společné definujeme koncept Vašeho podnikání a zefektivníme marketingovou komunikaci. Podnikání Vás bude bavit.
Internet nám dal na celé desetiletí iluzi, že marketing je snadný a levný. Online prostředí se mění, přeplňuje a úspět je stále složitější a dražší. Proto se musíme vrátit k podstatě prodeje a marketingu, kterým je osobní přístup, zájem o klienta a zpracování informací.
Ve své podnikatelské praxi řeším s klienty marketingové myšlení a marketingové procesy, které jsou úplným základem úspěšné, a mezi klienty oblíbené, firmy.
V současném trhu a široké konkurenci potřebují firmy k úspěchu následovné:
1) Pro-klientský přístup. Aktivní komunikaci s klienty a porozumění jejím potřebám. Schopnost změnit produkty podle potřeb klientů. Jedinečnou přidanou hodnotu. Tohle vše můžeme považovat za marketing.
2) Měření a zpracování dat. Data-driven marketing, který nám umožňuje rozhodovat se na základě dat a nikoliv dojmů, emocí a různých předpokladů.
3) Vhodný typ marketingové komunikace, která odpovídá cílovému trhu.
-
Začněme s marketingovým myšlenímPraha