Doporučujeme

Jarní dílna - věnečky a závěsné dekorace
Přijďte si vyrobit jarní dekorace z přírodních materiálů, naladit se na příchod velikonočních svátků a užít si tvořivý čas.

Kurz malování na obličej od základů - rozviňte svou kreativitu
Objevte svůj nový koníček: Naučte se malovat na obličej během jednoho dne! Tento intenzivní kurz odhaluje tajemství, jak se naučit perfektně malovat na obličej!

Čtvrtletní dálkový kurz tvůrčího psaní – začátečníci
Tento dálkový kurz je určen všem, kdo se chtějí pořádně procvičit v psaní. Je velmi vhodný jak pro začátečníky, tak i pro autory, kteří se potýkají s tvůrčím blokem a potřebují se dostat do tempa.

Google Analytics 4 od A do Z: Praktický průvodce pro začátečníky
Získejte jistotu ve webové analytice. V kurzu se naučíte základy GA4, jak číst data, tvořit vlastní reporty a nastavit si analytiku tak, aby vám skutečně pomáhala.

Facebook reklama od A do Z: Praktický průvodce pro začátečníky
Facebook reklama bez chyb a plýtvání rozpočtem! Naučte se správně nastavit Business Manager, Meta Pixel a cílení pro maximální výkon kampaní. Kurz vede Daniela Nemravová z KOFEINu, Meta Business Partner, a přinese vám ověřené know-how z praxe.

Tvorte úspešný blog a newsletter
Blog ako marketingový nástroj, blog ktorý zarába, či blog ako hobby... To všetko a ešte viac pokryje tento šesťdesiat minútový kurz od lektora, ktorý sa blogovaniu venuje viac ako desať rokov!

Google Analytics 4 od A do Z: Praktický průvodce pro začátečníky
Získejte jistotu ve webové analytice. V kurzu se naučíte základy GA4, jak číst data, tvořit vlastní reporty a nastavit si analytiku tak, aby vám skutečně pomáhala.

Facebook reklama od A do Z: Praktický průvodce pro začátečníky
Facebook reklama bez chyb a plýtvání rozpočtem! Naučte se správně nastavit Business Manager, Meta Pixel a cílení pro maximální výkon kampaní. Kurz vede Daniela Nemravová z KOFEINu, Meta Business Partner, a přinese vám ověřené know-how z praxe.

Heretikův průvodce tištěnými měsíčníky pro e-shopaře
Tištěný měsíčník rozvíjející vztah se čtenáři je klíčem k opakovaným objednávkám a to jen díky správnému obsahu, osvědčené struktuře a způsobu vydávání. Je to skvělá cesta pro všechny. Dnes je posílají jen heretici, kteří vždy jdou proti proudu.

Facebook reklama od A do Z: Praktický průvodce pro začátečníky
Facebook reklama bez chyb a plýtvání rozpočtem! Naučte se správně nastavit Business Manager, Meta Pixel a cílení pro maximální výkon kampaní. Kurz vede Daniela Nemravová z KOFEINu, Meta Business Partner, a přinese vám ověřené know-how z praxe.

BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně
Nenechte svou značku sedět v koutě! Vemte ji na prkna, co znamenají business 🤡

Úvod do copywritingu ve 12 krocích
Zjistěte, co všechno byste měli umět a znát, chcete-li se živit psaním textů, díky osvědčenému videokurzu, který si už pořídilo přes 126 spokojených studentů.

Jak psát, aby to fakt četli?
Naučte se psát tak, aby vás čtenáři pochopili během minuty. Získáte praktické tipy pro strukturování textu, efektivní formátování a tvorbu sdělení, která fungují. Pro všechny, kdo chtějí psát jasně a srozumitelně.

BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně
Nenechte svou značku sedět v koutě! Vemte ji na prkna, co znamenají business 🤡

SEO pro laiky
Máte webové stránky nebo e-shop a návštěvníci vás hůře najdou sami? Nemáte dostatečnou návštěvnost na webu? Tušíte, že je co vylepšovat?

Google Analytics 4 - seznamte se
Google Analytics tak, jak je známe, 1. 7. 2023 skončily. Nově už budou jen Google Analytics 4. Ty fungují i vypadají hodně jinak. Přijďte zjistit, co se změnilo a jak s nimi pracovat.

Jak snadno prodávat obsah? aneb Smysluplná monetizace
Kombinujte obsah zdarma a placený obsah. Udělejte si přehled o tom, jaké máte možnosti. Vyberte si tu, která je nejvhodnější právě pro vás.

Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
E-mailing, který přináší výsledky, buduje stálou klientelu, založený na reálných zkušenostech. Na kurzu bude 0 % teorií a ideologií. Proč dělá většina e-shopu e-mailing špatně? Jak se vyhnout SPAMovým filtrům? Jak zajistit doručitelnost do INBOXu?

Jak připravit zážitkový webinář
Chcete vylepšit váš webinář anebo se trochu nervózně chystáte na vaši premiéru? Podíváme se společně na to, jak si nastavit scénu, dobře se připravit a hlavně – jak to postavit, aby to lidi i bavilo. Těším se!

Vytvořte si základy své on-line strategie: Jak skloubit webový obsah, SEO, sociální sítě a PR?
Jak na web, když se nepotřebujete stát IT odborníkem, ale všechno vyřešit tak, aby to fungovalo efektivně a vy se mohli soustředit na provozní záležitosti svého podnikání, své firmy, svého projektu nebo neziskovky?

Mentoring reklam i obsahu na Facebooku, Instagramu nebo Linkedinu
Pravidelně se vzděláváte, ale je pro vás problematické informace aplikovat na konkrétní projekty? Ztrácíte se v nastavování reklam na facebooku, Linkedinu nebo Instagramu? Máte aktivní reklamní kampaně, ale data jsou pro vás španělská vesnice?

Marketingová strategie srdcem: vydělávej tím, co tě baví
Rád bych vám srdečně předal principy, díky kterým se už 7 let hezky živím tím, co mě baví. Za poslední roky mě nejvíce posunula hlavně práce na databázi kontaktů a automatizovaný emailový funnel, který za mě prodává.

Pište tiskové zprávy jako bůh
Tisková zpráva. Základní stavební kámen komunikace s médii. Bez její perfektního zpracování to budou mít vaše příběhy u novinářů těžké, ale naštěstí to není raketová věda. Po kurzu zvýšíte svou šanci na mediální zásah.

Jak napsat anotaci, která prodává
Napsali jste celou knihu, ale při pokusech napsat anotaci víc mažete než píšete? Nebo se tomu chcete vyhnout a mít hned od začátku funkční návod?

Marketingová strategie srdcem: vydělávej tím, co tě baví
Rád bych vám srdečně předal principy, díky kterým se už 7 let hezky živím tím, co mě baví. Za poslední roky mě nejvíce posunula hlavně práce na databázi kontaktů a automatizovaný emailový funnel, který za mě prodává.

Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
Psaní příspěvků, které jsou poutavé a přinášejí zájem zákazníků, je klíčem k trvalému přívalu objednávek ze sociálních sítí, blogů a e-mailingu. Jsou nejsnadněji dosažitelné přes osvědčenou osnovu obsahující 5 nezbytných elementů.

PPC reklamy na Google Ads pro začátečníky
Vysvětlím vám základy PPC reklamy na Google Ads, jak ji nastavit i porozumět. Kurz je individuální.