Doporučujeme
Adventní věnce
Přijďte si uvázat a ozdobit svůj vlastní adventní věnec… na stůl, či na dveře, voňavý, přírodní…
Jak na osobní finance
Chodíte každý den do práce, vyděláváte peníze a na konci měsíce se vždycky divíte, že vám na účtu zůstalo jen pár stovek? Nedaří se vám dlouhodobě šetřit a vytvářet rezervy?
Jak budovat výrazný brand a kreativní komunikaci
Vytvořte ze své firmy výrazný brand. Takový, který baví vás i vaše zákazníky. Zjistěte, jak začít s brandingem a jak se značkou pracovat, aby vaše komunikace nikdy nezaváněla nudou. Kreativita se dá naučit, naučte se to.
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Kde pořád brát nové nápady? A jak to vymyslet, aby to mělo hlavu a patu, nezabralo vám to celý den, a ještě to něco prodalo? Naučte se, jak sypat z rukávu dobrý obsah na počkání.
Jak prodávat na internetu – megakurz digitálního marketingu
Chcete dosáhnout úspěchu na internetu? Začít více prodávat? Méně utrácet za reklamu? Jednoduše dělat reklamu na internetu tak, aby se vyplatila? Ziskově prodávat? Potřebujete se naučit Google PPC Adwords a Seznam PPC Sklik? Facebook? SEO, atd.?
Jak budovat výrazný brand a kreativní komunikaci
Vytvořte ze své firmy výrazný brand. Takový, který baví vás i vaše zákazníky. Zjistěte, jak začít s brandingem a jak se značkou pracovat, aby vaše komunikace nikdy nezaváněla nudou. Kreativita se dá naučit, naučte se to.
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Kde pořád brát nové nápady? A jak to vymyslet, aby to mělo hlavu a patu, nezabralo vám to celý den, a ještě to něco prodalo? Naučte se, jak sypat z rukávu dobrý obsah na počkání.
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
Psaní příspěvků, které jsou poutavé a přinášejí zájem zákazníků, je klíčem k trvalému přívalu objednávek ze sociálních sítí, blogů a e-mailingu. Jsou nejsnadněji dosažitelné přes osvědčenou osnovu obsahující 5 nezbytných elementů.
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Kde pořád brát nové nápady? A jak to vymyslet, aby to mělo hlavu a patu, nezabralo vám to celý den, a ještě to něco prodalo? Naučte se, jak sypat z rukávu dobrý obsah na počkání.
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Kde pořád brát nové nápady? A jak to vymyslet, aby to mělo hlavu a patu, nezabralo vám to celý den, a ještě to něco prodalo? Naučte se, jak sypat z rukávu dobrý obsah na počkání.
SEO optimalizace pro vyhledávače lidsky a srozumitelně
SEO optimalizace pro vyhledávače, které budete rozumět. SEO je logická činnost, která Vám přinese přední pozice ve vyhledávačích (Google, Seznam, Bing, Yahoo! atd.), návštěvnost zdarma a zvýší prodeje a zisky.
Jak na vizualizaci dat a data storytelling?
Jaké grafy vybrat? Jak vizualizaci zbytečně 5x nepředělávat? Jak to stihnout, když mě tlačí čas? Naučte se místo "ukazování dat", prezentovat data jasně a poutavě a tak, aby z nich vaše publiku získalo potřebné informace
Jak na vizualizaci dat a data storytelling?
Jaké grafy vybrat? Jak vizualizaci zbytečně 5x nepředělávat? Jak to stihnout, když mě tlačí čas? Naučte se místo "ukazování dat", prezentovat data jasně a poutavě a tak, aby z nich vaše publiku získalo potřebné informace
Vytvořte si základy své on-line strategie: Jak skloubit webový obsah, SEO, sociální sítě a PR?
Jak na web, když se nepotřebujete stát IT odborníkem, ale všechno vyřešit tak, aby to fungovalo efektivně a vy se mohli soustředit na provozní záležitosti svého podnikání, své firmy, svého projektu nebo neziskovky?