9cym6hkhgk4-marky.jpg

Markéta Uhlířová

Na Naučmese od 19. 6. 2017.

Jsem extrovert a upovídaný člověk, který má rád společnost lidí ve svém osobním i pracovním životě. Dvanáct let se pohybuji v oblasti telekomunikací a deset z toho jsem věnovala vzdělávání a učení, jak vést se zákazníky efektivní rozhovor po telefonu.

Realizuji kurzy převážně v podobě Tréninkového dne, což je nejefektivnější forma výuky, při které se jednotlivým účastníkům mohu věnovat individuálně. Mým cílem je ukázat, že se zákazníci, ať už stávající či potenciální, dají oslovit jinak, efektivně a bez zbytečného nátlaku. Zpětná vazba je poskytována on-line při samotné realizaci telefonického rozhovoru, což je velmi efektivní způsob, jak zapracovat okamžitě všechna doporučení.

Doposud realizované tréninkové dny a praxe ukázali, že ze 100 proškolených bylo 99, kteří svůj styl komunikace upravili a sami si uvědomili, že není důvod se telefonického kontaktu obávat.

 

Mé kurzy jsou určeny všem, pro které je telefonický kontakt s okolním světem denní činností a pracovním nástrojem.

Budu se těšit na setkání.... a do té doby VOLÁNÍ ZDAR :-)

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.