Základy reklamní grafiky
Lenka Molková
Jsem energická, kreativní a často nevím co chci. Kamarádi mě nazývají magorem, kofoholikem a workoholikem. Ale já jsem jen nadšená grafická designérka a Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 16 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, jak funguje reklamní grafika, vnímání reklamy a proces vytváření a realizace reklamních tiskovin.
Teoretická část
Osvojíte si základní teorii reklamní grafiky, terminologii, teorie barev a teorii vizuální komunikace. Ukážeme si zajímavé práce a příklady, na kterých se naučíme odbornému popisu.
Také si řekneme, co je potřeba vědět před tím, než půjdete do reklamní agentury, na co si dát pozor a čeho se nebát.
Řekneme si něco o autorských právech a jak připravit výběrové řízení.
Praktická část (dle domluvy účastníků)
Pokusíte se navrhnout si vlastní logotyp (pro Vás či Vaši společnost), merkantilní tiskoviny a vytvořit koncept reklamní kampaně. Tyto návrhy a koncepty pak budete prezentovat.
Pokud budete chtít konzultovat již existující grafické návrhy a řešení, není problém! Ráda Vám poradím a pomůžu!
S sebou: poznámkový blok (ideálně nelinkovaný), psací potřeby, popřípadě notebooky / tablety / iPady apod.
Kurz se uskuteční v příjemném domácím prostředí, takže pohoda, klid, dobrá káva a nějaké dobroty k tomu. Budeme mít pauzu na oběd.
Lenka vám kurz připraví na míru, je toho k probrání hodně a času je málo, ale dostanete mraky materiálů k prostuodvání, takže vřele doporučuji.
Po skončení kurzu jsem měl chuť si nakoupit Photoshop, Illustrator, InDesign a začít něco tvořit.
Kurz je skvělý pro lidi, kteří grafice moc nerozumí a chtějí získat na ní náhled od profíka. Ideální pro lidi, kteří se chtějí dozvědět víc. Vzhledem k malé délce kurzu se toho nadá moc stihnout.
Inspirace a důležitá fakta. Byla jsem spokojená. Dávám jedna.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: