Základy reklamní grafiky

20140824-121232-portrait-web.jpg

Lenka Molková

Jsem energická, kreativní a často nevím co chci. Kamarádi mě nazývají magorem, kofoholikem a workoholikem. Ale já jsem jen nadšená grafická designérka a Více o lektorovi »

20120412-211834-_MG_8170.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 16 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, jak funguje reklamní grafika, vnímání reklamy a proces vytváření a realizace reklamních tiskovin.

Teoretická část

Osvojíte si základní teorii reklamní grafiky, terminologii, teorie barev a teorii vizuální komunikace. Ukážeme si zajímavé práce a příklady, na kterých se naučíme odbornému popisu. 

Také si řekneme, co je potřeba vědět před tím, než půjdete do reklamní agentury, na co si dát pozor a čeho se nebát.

Řekneme si něco o autorských právech a jak připravit výběrové řízení.

Praktická část (dle domluvy účastníků)

Pokusíte se navrhnout si vlastní logotyp (pro Vás či Vaši společnost), merkantilní tiskoviny a vytvořit koncept reklamní kampaně. Tyto návrhy a koncepty pak budete prezentovat.

Pokud budete chtít konzultovat již existující grafické návrhy a řešení, není problém! Ráda Vám poradím a pomůžu!

S sebou: poznámkový blok (ideálně nelinkovaný), psací potřeby, popřípadě notebooky / tablety / iPady apod.

Kurz se uskuteční v příjemném domácím prostředí, takže pohoda, klid, dobrá káva a nějaké dobroty k tomu. Budeme mít pauzu na oběd.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.